تشکر وزیر بهداشت از رییس جمهور/ برای ساماندهی حوزه سلامت باید جهادی عمل کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای ساماندهی امور مربوط به حوزه سلامت امروز باید با اخلاص و توکل به خداوند سبحان و کریم، برنامه و تدبیر داشت و جهادی عمل کرد.

وی در مراسم افتتاحیه هفتاد و ششمین اجلاس رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: جناب آقای رئیس جمهور؛ از طرف خودم و تمامی شرکت کنندگان در اولین اجلاس رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در دولت یازدهم از جنابعالی تشکر می کنم که لطف تان شامل حال ما شد و حضورتان مایه دلگرمی.

همیشه رسم بود که رؤسای دانشگاه ها خدمت رئیس جمهوری رسیدند اما این اولین بار است که رئیس جمهور خود در جمع ما حضور پیدا می کنند. چه خوب شد که آمدید، از این بابت هم متشکرم.

در دوران دفاع مقدس نخستین بار که شما را از نزدیک ملاقات کردم در قرارگاه خاتم الانبیاء بود. آن روزها عملاً شما فرماندهی مهمترین قرارگاه نبرد با دشمنان را بر عهده داشتند، من نیز واحد مهندسی رزمی جهاد سازندگی را اداره می کردم 30 سال گذشت و اما امروز به فضل رحمت الهی شما را در کسوت همان فرمانده می بینم محکم، استوار، قاطع و امیدوار اما در جبهه ای وسیع و پرخطر، جبهه ای به وسعت یک کشور، آینده ملت و یک انقلاب بی نظیر.

دغدغه امروز من نیز، مهندسی مجدد بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است. باور دارم که راه حل های این مهم، امروز از جنس همان کارهای دوران دفاع مقدس است.

عزیزانی هم که به عنوان رؤسای محترم دانشگاه های علوم پزشکی کشور در این اجلاس حضور یافته اند اکثراً توسط جنابعالی که رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز هستید به این سمت منصوب شده و آماده هر نوع فداکاری هستند.

جناب آقای دکتر روحانی؛ شما به خوبی از خدمات و برنامه ریزی های انجام شده در وزارت بهداشت و درمان طی 6 ماه گذشته مطلع هستید و مشکلات فراوان این حوزه را به خوبی می شناسید بنابراین من از اطاله سخن پرهیز می کنم و عرض می کنم که علی رغم همه کاستی ها و ناملایمات، همه ما به آینده امیدواریم و مصمم، در مسیر بهسازی روش های ارائه خدمت به مردم شریف و افزایش رضایتمندی ایشان و نیز اصلاح مدیریت و افزایش بهره وری در مراکز خدمات بهداشتی و درمانی کشور و همچنین ایجاد فضای مناسب و توام با روحیه نقدپذیری و آزاد اندیشی در دانشگاه ها تلاش خواهیم کرد.

امیدوارم با حمایت شما در دولت تدبیر و امید، در پایان این راه به شدت ناهموار شرمنده مردم نباشیم.

یک بار دیگر، از تشریف فرمایی جنابعالی و همراهان عزیز و گرامیتان و نیز توجه خاص شما به حوزه سلامت صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
    2 2
    خدا حفظت كنه دكتر