اطلاع‌رسانی یک تغییر، سه روز پس از اجرا/ وایمکس مبین‌نت گران بود، خسیس هم شد

آیا مشترکین باید علاوه بر حرص خوردن بابت سرعت پایین و قطعی‌های مکرر، غافل‌گیر هم بشوند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در شرایطی که اغلب مردم از شرایط کیفی اینترنت و قیمت‌های آن ناراضی بوده و چشم امید به وعده‌های وزیر ارتباطات برای بهبود سرعت اینترنت و کاهش تعرفه‌های آن دوخته‌اند، برخی شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت، نوآوری‌های تازه‌ای به خرج داده و پرسرعت عقب‌گرد می‌کنند.

چندی پیش به جبر جابجایی‌های زیاد و به اقتضای شرایط خبرنگاری، اقدام به تهیه اینترنت وایمکس با مودم حیبی کردم. از یکی از دوستان شنیده بودم که کیفیت سرویس‌دهی به مرور ضعیف‌تر می‌شود و به رضایت روزهای اولیه نباید خوش‌بین بود. دقیقا همین اتفاق افتاد تا جایی که به شرایط سرویس‌دهی کتبا معترض شدم. پیگیری‌های خبرنگار خبرآنلاین، با پاسخ عجیب، غیر فنی و کاملا آماتور زیر روبرو شد:

«به روش زیر مرورگر خود را در حالت استاندارد قرار دهید: در اینترنت اکسپلورر،
Tools - > Internet Options - > General Tab - > Browsing History - > Delete
رفته و در قسمت بالا تمام گزینه‌ها را انتخاب کرده و در نهایت روی گزینه حذف کلیک نمایید.»

آموزش فوق به تفکیک برای مرورگرهای IE و فایرفاکس تجویز شد، در حالی که این کار Cookies، داده‌های فرم‌ها و پسوردهای ذخیره شده حذف می‌شوند و ممکن است برای برخی از کاربران، این اطلاعات (به خصوص پسوردهای ذخیره‌شده) حائز اهمیت باشند.

چاره‌ای جز تحمل شرایط کیفی این نسل جدید اینترنت و قطعی‌های مکرر آن نبود. تا اینکه با پیغام تازه این شرکت، برای تنظیم این گزارش ناگزیر شدیم.

 

در زیر، پیغامی که روز شنبه ۳ اسفند ماه برای کاربران وایمکس مبین‌نت ارسال شده، عینا آمده است:

«به منظور توزیع عادلانه‌ و متعادل پهنای باند بین مشترکین گرامی، به اطلاع می‌رسانیم: ۱- از ابتدای اسفند ماه، بازه‌ی زمانی استفاده‌ی رایگان شبانه از اینترنت پرسرعت وایمکس مبین‌نت، از ساعت ۳ تا ۷ بامداد تعیین شده است. ۲- هم‌چنین مشترکین می‌توانند با توجه به طرح انتخابی و فعلی خود، در مدت زمان فعال‌ بودن طرح‌شان، تنها به میزان دو برابر حجم طرح خریداری شده، از حجم رایگان در ساعات شبانه استفاده نمایند.»

طبق اطلاعیه فوق، بازه رایگان شبانه، از حالت قبلی (۲ تا ۸ صبح) با دو ساعت کاهش، به ۳ تا ۷ صبح تغییر کرده است. همچنین برای این بازه شبانه، استفاده رایگان کاربر به دو برابر حجم ماهیانه طرح خریداری شده محدود شده است. به بیان ساده‌تر و در قالب یک مثال، مشترکی که اشتراک اینترنت ۵۱۲کیلوبیت، با محدودیت حجمی ۴ گیگابایت خریداری کرده است، علاوه بر این ۴ گیگابایت، امکان دانلود و آپلود تا سقف ۸ گیگابایت، در بازه ۳ تا ۷ صبح، خواهد داشت.

پیغام تحمیلی مبین نت

 

اما در مورد پیغام این شرکت، چند نکته قابل تامل و سوالاتی مطرح است:

۱- معمولا کاربران خدمات اینترنت پرسرعت، به ندرت به پنل مخصوص مشترکین (صفحه شخصی کاربری اینترنت) مراجعه می‌کنند؛ مگر برای تمدید اشتراک، خرید حجم اضافه و یا مشاهده میزان مصرف خود.
* آیا شرکت‌های خدمات اینترنتی، نباید تغییرات ناگهانی شرایط استفاده را از راه‌های اطلاع‌رسانی بهتری (حداقل ایمیل) به اطلاع کاربران خود برسانند؟

۲- طبق ساعت درج شده در صندوق پیغام‌های صفحه مشترکین مبین‌نت، پیام در تاریخ ۳ اسفند ماه ساعت ۹:۳۱ صبح دریافت شده است؛ یعنی ۳ روز بعد از موعد اجرای تغییرات جدید.
* تکلیف ۳ شبی که کاربران وایمکس مبین‌نت، با ذهنیت بازه رایگان، از اینترنت استفاده کرده‌اند، چیست؟

۳- مبین‌نت در تمامی صفحات اعلام تعرفه در سایت خود، تاکید کرده بود «در همه طرج‌ها استفاده  شبانه رایگان است» و جدیدا در بند دیگری، محدودیت حجمی جدید را اعلام کرده است.
* با این شرایط، تاکید رایگان چه معنایی دارد؟ بهتر نیست به جای آن، در توضیح هر طرح قید شود مثلا «ماهیانه ۴ گیگابایت به اضافه ۸ گیگابایت شبانه»؟
* در مورد مشترکین قدیمی، تکلیف کاربرانی که با ذهنیت استفاده کم در طول روز و واگذاری آپلود و دانلودهای حجیم خود به نیمه‌شب، طرح خود را انتخاب کرده‌اند، چیست؟

۴-
پیغام فوق، برای مشترکین مبین‌نت ارسال شده است!
* آیا یک شرکت خدمات اینترنتی، می‌تواند شرایط فعلی طرح کاربران را تغییر دهد؟ کاربری که طرح ۶ ماهه، یک‌ساله و یا حتی بیشتر خریداری نموده، با در نظر گرفتن «شرایط اعلام شده» انتخاب خود را انجام داده است. آیا می‌توان شرایط یک «قرارداد» را یک‌طرفه تغییر داد؟ آیا مشترکین مبین‌نت، می‌توانند از ادامه طرح خودداری کرده و از این بابت خسارتی درخواست کنند؟

۵- صفحه تغیر/ تمدید طرح در وب‌سایت مبین‌نت، تا لحظه آماده‌سازی این خبر، همان شرایط قبلی را نمایش می‌دهد. آیا کاربرانی که با توجه به این راهنما، و با ذهنیت دانلود نامحدود شبانه، طرح خود را انتخاب می‌کنند، امکان انصراف و بازپس‌گیری سریع وجه خود را دارند؟

راهنمای تعرفه مبین نت

۶- به منظور توزیع عادلانه‌ و متعادل پهنای باند بین مشترکین گرامی، به اطلاع می‌رسانیم...
* در شرایطی که تمام کاربران و حتی برخی مسئولین کشور، از فروش حجمی اینترنت، آن هم با این سرعت‌های نامطلوب، اعلام نارضاینی کرده‌اند، منظور از توزیع عادلانه و متعادل جیست؟

 

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 340606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 110
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    54 7
    بنظر من اين شركت فقط كساني را استخدام ميكند كه روش هاي جديدي در سواستفاده از ناآگاهي مردم و نهايتا اجحاف به آنان بتوانند ارائه دهند، چرا تمامي شركتهاي ارائه دهنده سرويسهاي اينترنت پرسرعت هر گيگ مصرف را بين سه تا چهار هزارتومان به مشتريان ميدهند ولي مبين نت هر گيگ را ده هزار و ششصد تومان؟ (يعني سه برابر) و چرا بيشتر بندهاي ايين نامه اشتراك اين شركت در بند هاي ديگر آن نقض ميشود؟ و چرا هيچكدام از طرحهاي فروش اشتراك اين شركت سرعت مورد ادعا را ندارند؟ من پس از يكسال و اندي تحمل اشتراك و اجحاف اين شركت نهايتا عطايش را به لقايش بخشيدم.
  • محمئ IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    68 4
    باسلام من خودم یکی از عوامل فروش مبین نت در استان خوزستان هستم واقعا این همه جبر از یک شرکت ندیدم هرجور خواسته بدون هیچ نظارتی انجام داده تابستان 2 ماه بدلیل عملیات جابجایی دکل اینترنتا مشکل داشتن و حاضر به حجم رایگان اضافه جهت قطعی طولانی نشدن ماه محرم قیمت مودم ها را گران کرد ساعات شبانه رو کم میکنه و محدود به حجم واقعا چرا اینقد با شعور مردم بازی می کنید این جوری مشترکین را راضی نگه می دارید لازم به ذکر است چپ و راست پیغام به عوامل فروش میدن که مشترکین را راضی نگه دارید ولی خودشون.... این همه بی ملاحظاتی و توهین به شعور مردم نوبره بخدا
  • بی نام A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    91 5
    میان میگن خودرو ارزون میشه، ولی در عمل گرون میشه، میگن اینترنت بهتر میشه، بدتر میشه... کلا اینجا ایرانه، هیچی هیچ وقت خوب نمیشه.
  • مهیار A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    100 5
    واقعا واسه خودم که توی این کشور زندگی می کنم متاسفم هر روز گرون تر و سرویس اشغال تر از دیروز
  • مشترک مبین دزد EU ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    187 4
    باید شکایت کنیم، ما هنگام عقد قرارداد با شرایط ذکر شده در هنگام عقد قرارداد مشترک شدیم و نباید در شرایط قرارداد تغییری حاصل شود. ضمن تشکر از این اطلاع رسانی ، خواهشمندیم نحوه شکایت قانونی را نیز در خبری درج فرمایید تا برای احقاق حقوق ازدست رفته مشترکان کاری انجام شود. در ضمن اگر امکان دارد خودتان هم موضوع را با وزیر یا سازمان بازرسی کل کشور در میان بگذارید.
    • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      136 4
      سزای گران فروش نخریدن هست....و از ما ست که بر ما ست..... اگه همه ی مشترکین مبین دزد با هم متحد باشن وطرح هاشون را تمدید نکنن... به دست وپای مردم میفتن.. ولی کو اتحاد.. هر کی به فکر خویشه.
    • بی نام A1 ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
      82 5
      مشترکین مبین نت میتونید از سایت زیر از شرکت مبین نت شکایت کنید http://complaint.cra.ir
    • دروغگو ها IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
      44 1
      دوست عزیز اینا از این شکایتا گوششون پره و پشیزیم براش ارزش قائل نیستند اینو مطمئن باش اینا فقطو فقط زمانی یه تکونی به خودشون میدن که بفهمن پولتو چیبیشون داره کم میشه پس تنها کار اینه همه با هم متحد بشیمو طرحامونو تمدید نکیم اونوقته که مجبورن با ساز ما برقصن... دوستان خواهشا برای خودتون ارزش قائل بشید و طراحتونو تمدید نکنید
  • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    61 4
    من 4 ساله مبین نت دارم! جزء اولین کسایی بودم که در شهرمون اینترنت مبین نت گرفتم! اما این خبر آب سردی بود روی علاقه ام به مبین نت! اگر واقعا این کار عملی شود، دیگر از مبین نت استفاده نمی کنم! لطفا همه ی کاربران مبین نت اعتراضات خودشون رو به مبین نت منعکس کنند! خبرآنلاین لطفا شما هم به ما کمک کنید
    • مجید EU ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
      16 2
      من هم دیگه طرح رو تمدید نمیکنم! خدا لعنتشون کنه! دو گیگ از حجمم رو همین شبانه خورد. یعنی 24 هزار تومن! من که میرم شاتل! درست اونم شبانش محدوده، ولی قیمتهاش خوبه و راحت میشه یه دو مگ با قیمت نصف مبین نت خرید و هینه گیگابایت اضافش هم 4500 هست!
  • بی نام IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    35 4
    ين شركت به مرور طرح هايئي را كه به نفع مشتركان بوده را نيز تغيير داده و با كاهش تنوع طرح هاي خريد فقط به فكر سودجوئي خود و ضرر مشتريان است سرعت و قطعي سرويس هايشان هم كه ديگر احتياج به ذكر ندارد چرا كسي به كار اين شركتهاي نيمه دولتي نظارتي ندارد؟
  • بی نام IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    29 4
    جانا سخن از دل ما می گویی . من تا اردیبهشت مشترک اجباری مبین نت هستم ولی باید تجدید نظر کنم . 1- بدلایلی که گفتید. 2- هر روزی تعطیل رسمی است یا روزهای جمعه شرکت پیامک قطعی شبکه برایم ارسال می کند. با تشکر از اطلاع رسانی شما خواهشی دارم که پیگیری این موضوع باشید. البته می دانیم که این آه ما و ناله شما بجای نمی رسد.
  • میرزایی US ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    48 5
    استاد اینجا ایرانه اینجا همه مصرف کننده ها را بی عقل حساب می کنند و هیچ کاری از دست مصرف کننده بر نمی آید واقعا به فضای آزاد برای زندگی دل بستن اشتباه است و امیدمان دارد کم کم به نا امیدی تبدیل می شود
  • مسعود عباسیان A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    48 5
    این مبین نت از همون اول کلاه بردار بود. و البته بقیه شرکتها میان دو سه برابر پول تعرفه های حجمی یکساله خودشون را میگیرن و میگن : مودم رایگان !!!! مخابرات هم یه چنین وضعیتی داشت. اوایل رایگان شبانه بعد شد رایگان دو برابر حجم بعد رایگان قطع شد زیرپوستی هم ، تعرفه هاشو گرون میکرد
  • رامین EU ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    60 4
    واقعا از بی عدالتی مبین نت باید کجا شکایت کرد؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    46 6
    مبین نت میتونه چون گردن کلفته و هیچ صدایی به جایی نمیرسه مثل همیشه
  • مرتضی A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    60 5
    یعنی دزدی هم شاخ و دم داره ؟!؟! فقط عادت میشه !!! فکر می کنن حق شونه !! مثل آدمی که آدم میکشه از دید خودش حق طرف بوده بمیره !!!!
  • سیاوش IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    62 4
    آقا دزدی که شاخ و دم نداره
  • مشترک مبین نت IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    72 5
    تازه این که چیزی نیست، معلوم نیست حجم دیتارو چطور حساب می کنند که خیلی زودتر از موارد مشابه سایر اپراتورها باید شارژ کنیم!!!
    • فرناز A1 ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
      5 0
      به شدت موافقم حجم من در عرض 3 روز بدون هیچ دانلودی تموم میشه
  • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    60 4
    باید شکایت کنیم به 124 یا دیوان عدالت اداری.
  • امیر A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    31 3
    من وایمکس مبین نت دارم ازش خسته شدم رفتم درخواست ای دی اس ال دادم به زودیم ای دی اس الم فعال شد پسش می دم قبلا هم جمعه ها هشت صبح تا دو ظهر رایگان بود بدون اطلاع به مشترکین برداشتنش
  • عليرضا نظري A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    34 4
    من چند روز بود مي ديدم كه ترافيكم داره به سرعت كم ميشه. اما خيلي درمورد مصرفم دقيق بود. متوجه نمي شدم كه از چه قراره. اگر امروز اين خبر روي نمي ديدم شايد هيچوقت به قسمت پيامهاي مبين نت مراجعه نمي كردم. واقعا بي انصافي هست. بايد يه فكري ديگه اي براي اينترنتمون بكنيم.
  • سجاد IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    83 4
    خبرآنلاین چرا این گزارش رو نمیذاری تو یکی از قسمتهای پربیننده تر سایت تا بیشتر دیده بشه و چه بسا یه اعتراض فراگیر شکل بگیره؟؟؟؟؟؟ من خیلی اتفاقی تو آخرین خبرها دیدم، باید به این گزارشا که دزدیه محضه بیشتر بها بدین
  • بی نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    54 4
    با سلام، پیام من را از طریق وایمکس مبین نت مشاهده میفرمایید :دی خواستم بگم خیلی هم خوبه، حالا اینکه هر چند ساعت یه بار باید یه بار مودمو «یه ذره» خاموش روشن کنیم، خیلی از اوقاتم «یه ذره» اینترنت قطعه، سرعت آپلودش «یه ذره» افتضاحه، تعرفه قیمتاشم «یه ذره» زیاده و مثلا تو طرح ۲مگ هر گیگ حجم اضافه ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومنه و در کل «یه ذره» هم دزدن که دیگه این حرفا رو نداره. همه اینا فقط «یه ذره» است. در کل میشه گفت برای مشتریشون فقط «یه ذره» ارزش قائل نیستن، یا شایدم باید بگیم «یه ذره» هم ارزش قائل نیستن!
  • علیرضا A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    23 3
    تو سایت کلوب دات کام صفحه رسمی وزیر هست .دسته جمعی اعتراض کنیم . http://www.cloob.com/mahmoudvaezi
  • علیرضا A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    33 4
    لعنت به مبین نت .. من دیروز تمدید کردم اومدم دیدم 2 گیگ از حجمم رفته .. نگو آقایان در مبین نت تغییر ساعت دادن. جالبیش اینه 4 ساعت مودم من خاموش بوده 100 مگ ازش کم شده
  • رضا A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    55 4
    خدا لعنتشون کنه،این شرکت به زور داره حجم دانلود رو تو پاچه ملت میکنه،من دارم شکایت میکنم تا آخرشم هستم
  • بی نام EU ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    58 4
    برید اینجا شکایت کنید http://complaint.cra.ir
  • بی نام A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    57 4
    شکایت کنید دوستان حقیر نیز شکایت کردم. اگر شکایت نتیجه نداشته باشد هرگز دیگه از مبین نت استفاده نخواهم کرد .
  • علیـــــــرضا A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    37 5
    مبین نت با این کارش نشون داد مشتری براش پشیزی اهمیت نداره در حالی که همیشه شعار مشتری مداری سر داده ... با ما قرارداره و تو روز روشن علیه قرارداد عمل می کنه .. ما برای 2 تا 8 صب مودم خریدیم و پول دادیم اونم بدون هیچ گونه محدودیتی .. با این تعرفه های سنگینی که لحاظ کرده .. کم مونده دیگه اسلحه بذاره رو شقیقه ی مشترکین .. این که نشد آخه .. تا کی هیچی نگیم بعد من نمی دونم این همه جایزه رو کی به این شرکت داره میده !! دستت درد نکنه خبرآنلاین .. امیدوارم سایت های خبری دیگه هم این خبرو پوشش بدن .. ما کاری نمی تونیم بکنیم جز اعتراض و شکایت مشتریکن مبین نت از طریق دو لینک زیر اعلام شکایت کنند http://mobinnet.ir/voc http://complaint.cra.ir/ دومی مهمه .. برید به قسمت ثبت شکایت ...
  • هادی A1 ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    40 4
    من صبح میرم دنبال جمع آوری مبین نت در خانه دیگه بسه هر چی پول زور از ما گرفت ای ین شرکت! متاسفم برای کشورم که به همچین شرکتهای کلاه برداری مسولین و ارگانهای مربوط اجازه کار می دهند.
  • اشکان A1 ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    21 4
    من خودم طرح یک ساله خریدم 11 ماه مونده ولی الان این وضعیت پیش امده 435 هزار تومنم بابت مودمو طرح دادم با اوضاع پولمو اتیش میزدم بهتر بود حد اقل گرما میداد
  • علیرضا A1 ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    29 4
    با سلام. تنها دلخوشی من از اینکه تعرفه های بالای این شرکت رو پرداخت میکردم همین دانلود شبانش بود. با اینکه به جز استفاده از وایمکس چاره دیگه ای ندارم با این شرایط مطمئنا دیگه از مبین نت استفاده نمیکنم و از تمامی دوستانم خواهشمندم همین کار رو انجام بدن. مرسی
  • علی A1 ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    15 2
    حق مارو خوردن مثل آب خوردن ! به هیچ کسی هم جوابگو نیستند ! هیچ کسی هم ازین ها توضیح نمیخواد ! عجب مملکت شیر تو شیریه ! صفحه مشترکین رو نگاه کنید دارن تغییر میدن ! http://care.mobinnet.ir/
  • علی EU ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    29 3
    یه مشت دزد توی روز روشن!! برید ببینین همین شرکت اعتماد مبین به کجا وصله و سهامدار کجاست؟(مخابرات). طرف هم از توبره میخوره هم از آخور. مشکل فساد جدی‌تر هست و بحث سر نرخ چاپیدنه...
  • اقای دانلود دانلود زاده A1 ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
    13 7
    سلام بهتون حق میدم منم واقعا ناراحتم اخه هر شب از ساعت 2 تا 8 صبح دانلود میکردم. باسرعت بالاا!!! خوب اونام دلخور شدن دیگه. تا کی اییین همه ادم روزی 6 ساعت کلی دانلود کنن.!!!!!! ولی باید تا پایان مهلت طرح هاشون حداقل تجدید قوانین نمی کردن. مال من 6 ماه ست چیکار کنم؟؟؟
  • امید A1 ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    19 5
    با سلام الان 2 ماهه طرح 1 ماهه میگیرم هر دفعه 28 روز بهم زمان میده! به پشتیبانی زنگ زدم میگه درسته دیگه؟ میگم ماه 28 روزه؟ میگه نمیدونم!!!! میگم شما 28 روز به 28 روز حقوق میگیری؟ بعد میگه باشه تا فردا درست میشه ولی الان 3 روزه 2 روز نیومده تو حسابم...جناب مبین نت کم فروشی یکی از بزرگترین گناه ها میباشد شما که اینارو از من بهتر میدونی پس عمل کن
  • گلنار EU ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    15 4
    ۱ - - در کل، آیا بر مبین نت و عملکرد آن نظارتی هست؟ یا سرخود است و رها در صحرا؟ آیا قانون یا ارگانی هست که عملکرد بسیار دل‌آزار و تحمیلی و خودمحورانه‌ی آن را زیر سؤال ببرد؟ - چرا این تغییر را با ایمیل و یا پیامک اطلاع‌رسانی نکردند؟ منظور از گرفتن ایمیل‌ و شماره‌ی تماس از مشترکین چیست؟ - پیغام‌های پنل در صفحه‌ی کاربران، پرامپت یا ستاره یا شماره‌ای برای اعلان رسیدن پیغام‌های جدید ندارد. ما که پس از «یک هفته»، متوجه این تصمیمات جدید شدیم، آن هم به شیوه‌ای که گفته آمد. در حالی که بی‌خبر، یک هفته به شیوه‌ی همیشگی استفاده کرده بودیم.
  • گلنار EU ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    21 4
    ۲ - - امیدوار بودیم به این تصمیمات غیرمسؤولانه‌ی اخیر اعتراض‌ شود. در حقیقت هم با جست‌وجوی «اعتراض+مبین نت» هم به این‌جا رسیدیدم و بسیار خوش‌حال شدیم! - در حالی که مدتی پیش، سرویس‌دهندگان «ای دی اس ال» قیمت‌ها را کاهش دادند و شنیدیم که مقداری هم به خدماتشان افزوده‌اند، چطور است که مبین نت برای مشترکین‌اش چنین می‌کند؟ و البته چرا؟ آیا به این دلیل که موقع به فروش رساندن مودم و سرویس‌های دل‌آزارش، برای مشترکین دان می‌پاشد، و بعد که گرفتارشان کرد به طوری که نه راه پس داشته باشند و نه راه پیش، به شیوه‌های مختلف آزارشان دهد؟ اگر آزار نیست، پس چیست؟ نمونه‌ی بارز مشتری‌مداری نوین به شیوه‌ی مبین نت است آیا؟!
  • گلنار EU ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    45 4
    ۳ - - نیاز به ساعت‌های رایگان، تنها برای دانلود نیست. باز کردن صفحه‌های سنگین و پرحجم و ذخیره‌ی اخبار و مطالب برای مطالعه سر فرصت هم هست. - کجای طرح غیرمنصفانه‌ی جدید، «توزیع عادلانه‌ و متعادل پهنای باند بین مشترکین گرامی» است؟ با کدام «استدلال» و نه «دلیل‌تراشی و موجه جلوه دادن»؟ - هم کم کردن ساعت و هم محدود کردن حجم، آن هم در میان راه یک «طرح اشتراکی» - شما بخوانید قرارداد - «عدالت و تعادل» است؟ - پس آیا طرح «یک گیگ» هدیه‌ی رایگان اسفند ۹۲، دست پیشی بود برای پس نیافتادن؟ - آیا مشترکین مبین نت شامل وعده‌های اینترنتی اخیر نمی‌شوند؟ - آیا فریادرسی هست؟
  • بی نام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    36 3
    اگه واقعا بخاطر مستریان گرامی این کارو کردی بهتره مبین نت کنسلش کنی همینطور که میبینی هیچ کدوم از مشتری هات راضی نیستن .
  • اعتراض A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    13 2
    سلام این جا هنوز زده 2 تا 8 صبح نامرد! http://old.mobinnet.ir/default-112.aspx
  • مشترک مبین شت FI ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    70 5
    این کسی که به کامنت ها رای منفی میده رئیس شرکت مبین نت هست؟ به جرات میشه گفت مزخرفترین سرویس ارائه دهنده اینترنت در کل دنیا مبین نت هست. از دوستان میخوام یکبار هم که شده بیاید متحد شیم و ازشون توی این سایت شکایت کنیم تا حقمون رو برای یکبار هم که شده پس بگیریم http://complaint.cra.ir
  • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    31 6
    فکر کنم اینکه به کامنت ها رای منفی میده کسی هست که مبین نت بخاطرش دانلود صدها هزار مشتریشو محدود کرد که شبا اقازاده بتونه به اینترنت وصل بشه :)))))))))))))
    • جواد IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
      9 48
      می خواستی نخری. مجبور نبودی که مبین نت بخری . ؟؟؟؟؟؟؟
  • جارچیه دزدا A1 ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    50 4
    از دوستان عزیزم که از مبین نت استفاده میکنن خواهش میکنم به نشانه ی اعتراض طرح هاشونو تمدید نکن وقتی اونا واسه کاربراشون ارزش قائل نمیشن ما چرا ارزش قائل شیم
  • 1 A1 ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    28 4
    دوستان عزیز تنها راه حل این مشکل تحریم مبین نته هنوز خیلی از کاربرا در جریان این قضیه نیستن از دوستان خواهشمندم که به دوستاشون یا کسای رو که میشناسن ومیدونن از مبین نت استفاده میکنن این امر رو اطلاع بدن و ازشون بخوان که به نشانه ی اعتراض طرحاشونو تمدید نکنن اگه این اطلاع دهی در قالب اس ام اس باشه خیلی بهتر و کاربردی تر میشه... ممنون
  • mah A1 ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
    57 4
    از بجه های خبرانلاین خواهشمندم مارو حمایت کنن اخه این شرکت از اولی که افتتاح شد کلی بامبول سر کاربراش در اورد ازتون میخوام این خبرو در معرض دید همگان قرار دهید تا بقیه مردم تو دام مبین نت دزد نیفتن
  • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    18 4
    بنده که با وارد کردن اطلاعات تا شماره کفش در صفحه صدای مشترکین توانستم اعتراض پر از بد و بیراه خود را به گوش این دزدان سرگردنه برسانم
  • sina FI ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    167 4
    سلام واقعا برای مدیران مبین نت با این تصمیماتشون متاسفم. با این قیمت های گرون تعرفه های مبین نت نسبت به سرویس دهنده های دیگه، این دانلود رایگان شبانه تنها عاملی بود که بخشی از کاربران (نه چندان کم) هنوز از مبین نت استفاده می کردند که اون رو هم محدود کردند. احتمالا مبین نت با این وضعیت آینده خوبی نخواهد داشت. البته بخاطر هدیه ۱ گیگ تشکر میکنم اما احتمالا این هدیه هم مقدمه سازی برای این جریان (محدود کردن حجمی دانلود رایگان شبانه و کم کردن ساعت اون) بوده.
  • مسعود EU ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    13 3
    من تازه مبین نت گرفتم اگه این طرح جدید ادامه پیدا کنه می رم ایرانسل می گیرم. هر چند مطمئنم تا آخر ماه نشده مجبوره برگردونه به حالت قبلی.
    • سعید IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
      18 1
      وایمکس ایرانسل خیلی بد تر از مبین نت است درست است که وایمکس ایرانسل شبانه رایگان دارد اما چه فایده ........ از ساعت 1 بامداد اینترنت خیلی سرعتش کم می شود به طوری که پشیمان می شوی که شب کامپیوتر را روشن کردی.
  • بی نام A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    43 2
    دزدی فقط ازدیواربالارفتن نیست
  • کیوان A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    45 6
    منم دو هفته دیگه طرحم تموم میشه عمرا دیگه تمدید کنم ...حتام از این شرکت دزد و گرون فروش وکم فروش به هم می خوره.....هرکی تمدید کنه خدا وکیلی ارزش واسه خودش قائل نیست
  • بابک IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
    31 2
    کارشون کاملا غیر قانونیه چون تو متن قرار دادشون با مشتریها ساعت رایگان 8-2 قید شده. من که دیگه تمدید نمیکنم میرم ایرانسل میگیرم.
  • پیمان IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    28 2
    من هم مبین نت یکساله دارم و اصلنِ اصلن راضی نیستم. چند وقت دیگه که تموم شه عمرا دیگه با مبین نت تمدید کنم!
  • بهنام FI ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
    13 0
    سلام مرسی از اینکه این موضوع رو اطلاع رسانی کردین متاسفانه به علت عدم وجود نظارت به نحوه سرویس دهی و عدم وجود رقابت شرکت ها هر طوری که به صلاح خودشون هست کاربران را مجاب به استفاده از سرویس های خودشون می کنند و اصلا کلمه ای به نام رضایت مشتری تبدیل به کلیشه شده. من خودم سرویس 1 meg نا محدود گرقته بودم که سرعت باز کردن صفحه وب از dial up بدتر بود و وقتی تلفنی برای رفع مشکل تماس گرفتم گفتن بین 10 نفر به اشتراک گذاشته شده و طبیعی هستش و وقتی بعد گذشت 1 روز خواستار تغییر سرویس شدم گفتن امکان نداره !!!!
  • مصطفی AE ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    19 4
    از همه بدتر اهدای یک گیگ هدیه این شرکته، برای گرفتنش باید یه فرم عریض و طویل رو پر کرد و تازه بعدش یک ایمیل برای حصول اطمینان میاد که باید تاییدش کنید نکند که خدای ناکرده اشتباهی به یکی دیگه یه گیگ بدن! مگه این شرکت اطلاعات مشتریاشو نداره؟ مگه داره با چرتکه اینترنت میفروشه؟ چرا به همه این یک گیگ رو اضافه نمی کنه آخه؟ این منت گذاشتن و بند و بساط برای چیه؟
  • اقای دانلود دانلود زاده A1 ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    13 2
    سلام منم 1 meg دارم و شنیدم که بین چند نفر استفاده میشه!!! پس چرا میگن 1 meg!! خوب 256شی بدن با همون قیمت دیگه چرا زحمت میکشن و ما رو ذوق میدن!!! الان فکر کنم وقتشه بهشون بخندم. از خبر انلاینم خواهش میکنم که پیگیر این موضوع باشه چون من فقط شنیدم و سرعتم با وجود 1 meg بودنم کمه. ممنون
  • دردونه A1 ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    13 1
    قربون دل سوخته ات برم فقط من میدونم تو چه دردی میکشی.....
  • محمد A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
    61 1
    امیدوارم تا حصول نتیجه این پیگیری ادامه پیدا کنه . من هم در سایت complaint.cra.ir از مبین نت شکایت کردم . از دوستان هم میخام همین کار رو انجام بدن . همچنین با ارسال ایمیلی به همین سایت از طریق گزینه ((تماس با ما)) بخواهین که خبر رو پیگیری کنند. با تشکر از همه
  • بی نام A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    24 0
    خدا ازشون نگذره من تازه طرحم و علی رغم میلم(چاره ی دیگه ای نداشتم) تمدید کرده بودم
  • بی نام EU ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    30 1
    واقعا برای شرکت مبین نت متاسفم اگه تا این جا پیش رفتن که قراردادشونو زیر پا می ذارن فردا به طور کل منکر اصل قرار داد می شن در دیزی بازه حیای مبین نت کجا رفته!!! مسئولین خواهشن پیگیری کنن!!!از شدت ناراحتی نمیدونم چیکارکنم!!!!!!!
  • بی نام A1 ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    27 0
    با سلام خدمت دوستان.کجاشو دیدیت ببینید این تازه اولشه چه بامبولهای دیگه هم سرمون درمیارن مونده که این فعلا کباب هستش. ودستشون درد نکنه چون حق خودومنه بخدا اگه بگن روزانه فقط یک ثانیه حق دارید اینترنت داشته باشید باز هم ما میگیم رو چشام چون متحد نیستیم و کسی صداش در نمیاد. بابا بیاد دیگه شارژ نکنیم اگه ادامه دادن همه مودم ها رو بشکونیم.اخه هزینه ش که از خونمون گرونتر داره درمیاد. بیاد متحد شیو و دیگه به قول اون دوست بالایی تنبیه شون کنبم.مرگ یه بار شیون یه بار.خلاص. دزدی در روز روشن پروژوکتور بدست نوبره والا.
  • هوتن A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    13 0
    در صفحه مشترکین نیز میزان مصرف ساعات به اصطلاح رایگان نیز نشان داده نمی شود کاربر باید از کجا بفهمد چقدر دانلود یا اپلود کرده است دوما کابران با این سرعت و این محدودیت حجم اینترنت واقعا از چی اینترنت می توانند استفاده کنند
  • shahin A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    24 0
    مگه دزدی فقط از خونه مردم بالا رفتنه؟؟؟ در ضمن این شکایتا هم به هیچ جا نمیرسه به همین خاطر شکایت هم نمیکنم ولی دیگه از مبین نت هم استفاده نمی کنم.
  • زانیار EU ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
    9 0
    خوبه گفتید شما دانلودم محدودیت دو برابر ترافیک خریداری شده داره وگرنه مثل همین چند روز پیش که تو 2 روز 50 تومنم رفت دوباره اینم میرفت دیگه. تا چند ماه دیگه تلفن ندارم از مبین نت استفاده میکنم. آدم باید دیوانه باشه از مبین نت استفاده کنه. من مجبورم متاسفانه و بهم خط تلفن نمیدن.
  • محمد A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
    31 0
    خدا لعنتشون کنه، آخه چرا اینقدر به مردم ظلم میکنند، آیا جواب اعتماد ما مشترکین به این شرکت این خیانت بزرگ بود، تنها دلخوشیمون به همین مصرف شبانهش بود که اینم داغونش کردند، خبر آنلاین جون مادرت این قضیه رو پیگیری کن دوستان انصافا برید تو این سایت شکایت کنید http://complaint.cra.ir
  • بی نام A1 ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    10 0
    مجبورم فقط مبین نت استفاده کنم مودم دستم باد میکنه و اینجا هیچ شرکت دیگه ای نیست استفاده ی من فقط و فقط دانلود شبانه ی فیلم و بازی بود الان ماهی 6 گیگ شبانه یعنی 4 فیلم در ماه وهیچ استفاده ی دیگه!(اونقدرم ترافیکشون گرونه قیمت فیلما در حد اورجینال بام در میادهر گیگابایت 12 هزار تومن) الان شبی 204 مگ قبلا شبی 4.5 گیگ دانلود میکردم این دروغه که سرعت شبها بد بود من با سرعت 1 مگم شبا تا 220kbps هم دانلود میکردم الان هم سرعت همونه فقط میخوان اینجوری ترافیک بخریم همین
  • بی نام A1 ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
    28 0
    دوستان من شکایت کردم به همین لینک http://complaint.cra.ir/
  • آوا A1 ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    19 0
    این یک دزدی آشکاره . آشغالترین سرویس ها در ایران به بالاترین قیمت داده میشه حتی اینو نمیفهمن که موضفن تا آخر مدت طرح به تعهدشون عمل کنن. تا وقتی فقط دست یه عده باشه مثل مخابرات چندسال پیش میمونه که هر قیمتی دوس داشت میذاشت سرویسش هم به جای پیشرفت پسرفت داشت حالا نوبت اینترنته و تا جیب یه عده مفت خور پر پر نشه خون مارو خواهند مکید.
  • سونیا EU ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    13 0
    واسه من تازه 10 اسفند اطلاع رسانی کردن ، 10 شب دانلود کردم بعد دیدم واویلا حجمم رفت ، وقتی تو سایتهای دیگه نگاه نگاه کردم دیدم بله ، این بار اولشون نیست ، دوستان با سند و مدرک نشون داده بودن که علنا مبین ازشون دزدی کرده ، حالا این مشکلات اخیر هم که پیش اومده ، من که هر چی هم میل میزنم جواب دمیدن، تصمیمم رو گرفتم ، می خوام شرکت قرار دادم رو عوض کنم جای اینکه با دزد جماعت کار کنم. شما هم تا دیر نشده این کارو بکنید
  • صادق A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    13 0
    سلام دوستان دزدی دیگه واسه مبین نت عادی شده! اینا همش چرته که مشترکین اعتراض داشتن ! مگه الان ماها داریم اعتراض نمیکنیم ؟ شخصا و بسیاری از دوستان اگه میدونستن چنین اتفاقی میافته اقدام به خرید مودم مبین نت میکردیم؟ اگه من دارم پول 2048 کیلو بیت رو میدم پس باید در طول شبانه روز این سرعت در اختیارم باشه دیگه! (تازه همینم با 4 نفر شریکیم) خواهشا همه ی دوستان شکایتشونو به ثبت برسونن. اطلاع رسانی هاشون هم یه جاهایی کردن که 80 درصد افزاد هرگز نمیتونستن بفهمند! وتنها راه فهمیدن تموم شدن حجم بود!
  • sobhan A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    17 0
    فقط میتونم بگم که دیگه مبین نت به هیچ دردی نمیخوره و ما هم از روی اجباره که مبین نت داریم و حالا اون به جای اینکه بیاد و تو این بازار رقابت از شرکت های دیگه پیشی بگیره داره حتی همین مشترکینش رو از دست میده.
  • حسین A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    25 0
    برید توی این سایت و پر کنید http://complaint.cra.ir نگید تاثیر نداره...برای کسایی هم که خبر ندارن از این سایت ... شکایت پر کنید..هرکی یه ۱۰-۱۵ تا شکایت بکنه .شاید یه اتفاقی بیوفته
  • sobhan A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۸
    25 0
    سلام دوستمون حسین راست میگه حتما به این سایت مراجعه کنید من خودم شکایتم رو ثبت کردم و کد پیگیری رو گرفتم حتی دو سه روز پیش هم از سامانه بهم زنگ زدن که جویا بشن کد رهگیری برام اس ام اس اومد یانه و گفتن که پیگیری میکنیم شما هم برید و شکایت کنید . خلاصه باید شانسمونو امتحان کنیم http://complaint.cra.ir
  • حسن RO ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    9 0
    .وب‌سایت مبین‌نت، وب‌سایت برتر جشنواره‌ی وب و موبایل ایران شد. اینو تو وبلاگ مبین نت نوشتن ... واقعا چرا؟ وقتی نه سرویس درستی میده نه سرعت خوبی داره گرون هم هست . چرا کلمه بر تر باید کنارش بیافته تازه تو آمار گیری هاشون هم بیش از 50 درصد بسیار خوب گرفته در صورتی که فکر میکنم همه تون بسیار بد داده باشین مثل من درد یک کلام دزدن
  • امین IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
    25 0
    منم شکایت کردم و امیدوارم تعصیری داشته باشه . واقعا از این شرکت با این کارش دلسرد شدم . همیشه طرفدارش بودم اما حالا .... منم از ماه بعد دیگه از مبین نت خریداری نمیکنم .
  • امیر A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    7 0
    واقعا آدم دیگه نمیدونه از دست اینا به کی و کجا شکایت بکنه ، البته شکایت کردن هم نتیجه ای نداره چون به اندازه ای گردن کلفت هستن که حقوق همه ی مشترکانشونو زیر پا بذارن، تنها نکته ی مثبت و امتیاز مبین نت همین دانلود رایگان شبانه اش بود که اون رو هم حذف کردن، جالب اینه که من اینو دو هفته بعد از اجرای این طرحشون متوجه شدم،موقعی که بهم پیامک دادن که کمتر از 200 مگابایت از ترافیکتون باقی مونده و باید شارژش بکنید، در صورتی که روز قبلش که من به صفحه مشترکین رفته بودم و نزدیک 2 گیگابایت ترافیک داشتم به خاطر همین تعجب کردم و وقتی که موضوع رو پیگیری کردم فهمیدم که ساعت استفاده رایگان و حجمش تغییر کرده و مجبور شدم که یه طرح جدید بخرم، البته از روی ناچاری چون توی منطقه ی ما امکان خرید ای دی اس ال نیست!
  • امین EU ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    22 0
    این دزدی 100% به ضرر خودشون تموم میشه و تعداد زیادی از مشترکینشون رو از دست میدن . من با اپراتورش تماس گرفتم و در مورد این جریان باهاش صحبت کردم و گفتم طبق قرارداد مبین نت حق همچین کاری را نداشته و من حق شکایت از شما رو دارم . طرف جواب داد حق با شماست ما هم هیچکاره ایم . وای بر این مدیران تماع و حق مردم خور .
  • هومن A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    10 0
    من واقعا تعجب میکنم نظراتی اینجا نوشته شده که توش میخونم این مبین نت رو به ای دی اس ال ترجیج دادن دوستان، بنده هم از روی ناچاری و ناگذیر رو به این خدانشناسا آوردم و شانس خرید ای دی اس ال رو نداشتم وگرنه سگ ای دی اس ال شرف داره به مبین نت دزد، چون هم شرکت های زیادی رقابت دارن و سرویساشون بهتره هم اینکه حق انتخابتون خیلی زیاده، به نظر من هم شکایت هیچ اثری نداره و اینا باید انقدر ضر بکنن تا بفهمن کلاه گذاشتن سر ملت بیچاره یعنی چی امیدوارم که 80 درصد مشتریاشون بپره و بفهمن که دزدی از مردم یعنی چی، عجیب اینجاست که مسوولا هم هیچ واکنشی به این کار مبین نت نشون نمیدن، توی کشوری که اینترنت 128 کیلوبایت رو هم باید بین 4 نفر تقسیم کنن و بدن بهمون دیگه اینکارشون یعنی تیر خلاص به سر مشتری-متاسفم متاسف!
  • امیر US ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۴
    7 0
    خب این بعنی چی من قرارداد 1ساله دارم از 2تا7 رایگان.10گیگم پرید خو قشنگ اطلاع رسانی کنن حداقل
  • امیر EU ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    17 0
    خیلی جالبه!!! از اینطرف از ماها که مشترکین قدیمیشون هستیم دانلود شبانه رو میگیرن و زیر تعهدات و قراردادشون میزنن و از اونطرف 5 گیگ 5 گیگ حاتم بخشی میکنن به کسایی که مودم جدید بخرن، معلومه که آشغالاشون رو دستشون باد کرده و و میخان با 5 گیگ ترافیک رایگان اونم تویه 1سال سر مشتریای جدیدشونو شیره بمالن، من از همه کسایی که میخان از مبین نت سرویس بگیرن خواهش میکنم که مبادا این اشتباه ما رو مرتکب بشن که خیلی ضرر میکنن به جای اینکه 220 تومن پول مودم اینارو بدین البته با طرحش سیصد و خورده ای در میاد، اگه امکان استفاده ی ای دی اس ال رو ندارید وایرلس بخرید که شرکتای ارائه دهنده اش زیادنو رقابت دارن با هم. منم که 10 روز دیگه طرح 1 ماهه ی مبین دزدم تموم میشه و کاملا میزارمش کنار یا مودمو میفروشم.
  • امیر حسین A1 ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
    9 0
    من دو ماهه که وایمکس مبین نت گرفتم با حجم یک ساله 25 گیگ حالا بعد از دو ماه حجمم 3 گیگ شد چون ساعت 2 تا 8 صبح دانلود میکردم. تازه امشب در سایت دیدم که ساعت دانلود رایگان 3 تا 7 صبح شده واطلاع رسانیشون هم مثل خودشون افتضاحه . اگر شما هم نظرتون مثل منه بیاین و طرح هاتون رو تمدید نکنید.مبین نت دززززززززززززززززززززززززززززززززززززززد.
  • احمد EU ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
    8 0
    شبانه که هیچ من وسط روز با data counter حساب کردم دیدم 75 مگ مصرف کارکردم و رفتم توی اکانتم دیدم مبین نت 576 مگ ازم کم کرده !!!!!!!!! خدا دزدی چقدر راحت ! با wifi inspector هم مدام چک کردم کسی وارد شبکه دیتام نشده بود دیتا کانتر حتی اگه سیستمت ویروسی یا وی پی ن هم داشته باشی بازم دقیق حساب میکنه دو ماهه اشتراک یکساله خریدم که 15 گیگش تا حالا رفته یادش بخیر سال 78 با اینترنت زپرتی 56 kb آریا که سرعتش دانلودش 2 بود خیلی با خیال راحت تر کانکت میشدم الان هر بار کانکت میشم کابوس دارم چقدر واسم حساب میشه ما که دستم به جایی نمیرسه و فقط یه خدا داریم که اون دستش به همه جا میرسه... اللهم تساعدنا
  • hessam A1 ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    7 0
    سامانه شکایت از شرکت مبین نت خسیس...
  • بی نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    7 0
    خبرانلاین وایمکس ایرانسل هم از 16 فروردین دانلود رایگان شبانه رو کامل و بدون اطاع قبلی حذف کرده حالا من چون از قبل ترافیک ماهانم تموم شده بود فهمیدم اما خیلی ها که نمیدونستن کلی از ترافیک ماهانشون رو توی این چند شب از دست دادن ضمن اینکه هنوزم تا به امروز خبری از اطلاع رسانی نبوده لطفا رسیدگی و اطلاع رسانی بفرمایید
  • یک ایرانی A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    10 1
    باید حدسش رو میزدم که شکایت به جایی نمیرسه . متاسفانه مسئولین مخابرات بویی از عدالت علی نبرده اند ... ببینید جواب شکایت من بعد از 1 ماه چی شده !! .... "مشترك گرامي با سلام و احترام به استحضار مي رساند: • اصولاً طرحهاي تشويقي دائمي نمي باشد. • طبق قانون و مفاد پروانه صادره، طرحهاي تشويقي هر سه ماه قابل تغيير است. • از اين پس اطلاع رساني در مورد تغيير طرح هاي تشويقي از طريق سايت مبين نت انجام خواهد گرفت. با سپاس از همكاري صميمانه شما " (واقعا که ...)
    • محدی A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
      20 2
      باید همگی درخواست تجدید نظر بدیم که مستقیما در سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات برسی بشه
    • یک ایرانی IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
      6 0
      فایده نداره دوست عزیز . من که امروز ای دی اس ال ام رو گرفتم . این شکایتها به هیچکجا راهی نداره . تنها کاری که ما میتونیم انجام بدیم اینه که دیگه از این شرکت خرید نکنیم . من که گذاشتمش کنار . به شما دوستان هم همین پیشنهاد رو میکنم .
    • محدی A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
      15 0
      حداقل این فایده رو داشت که بعد از یک ماه یه جواب الکی به ما بدن . من هم مطمعنا تمدید نمیکنم ولی درخواست تجدید نظر رو دادم و پیشنهاد میکنم این کار رو انجام بدیم ، شاید تاثیری داشته باشه.
  • ف IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
    5 2
    ایرانسل که کلن قطع کرده سرویس رایگانشو 1
  • مظلوم FI ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    12 0
    ای خاک بر سرت مبین نت تعرفه ها گرون خدمات افتضاح
  • میثم A1 ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
    7 0
    یکبار به خیال اینکه جمهه ها تا ساعت 2 ظهر مصرف رایگانه، تمام گیگ هام رو درزدیدن. یکبار هم به خاطر اینکه نمیدونستم که ساعات شبانه از 2 تا 8 صبح به 3 تا 7 صبح تغییر کرده. خدا لعنت کنه هرچی دزد رو. خدایا خودت داد مظلومین رو بگیر. بابا من فقط به خاطر رایگان بودن مصرف شبانه مبین نت گرفتم. چرا وسط قرارداد خودشون یکطرفه شرایط رو تغییر میدن و حجمی شده؟ ها؟ بابا خیر آنلاین تو رو خدا این شکایات رو به گوش مسئولین برسونید. خواهش می کنم
  • زززز ES ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
    4 0
    سلام به همه من تا چند روز دیگه مودمم رو مرجوعی میکنم. همه همینکار رو بکنن بعدش میخام های وب بگیرم
  • محدی FI ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    2 6
    با سلام به همه دوستان نتیجه پیگیریهای من از شکایت مبین نت و پیگیری از سازمان تنظیم مقررات باعث شد که مبین نت با اعتراف به عدم آگاهی رسانی به گفته خودشان حجم 5 گیگ و مدت 5 روز به قرارداد من اضافه کنند. با آرزوی موفقیت برای همه
  • فرناز A1 ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    4 0
    نمیدونم چطور حساب میکنن که در عرض 3 روز من باید حجم بگیرم هربارم تماس گرفتم میگن یکی هکتون کرده ، من تا حالا 10 دفعه پسورد رو عـوض کردم ، اصلا مهلت ندادم به گفته ی خودشون کسی بخواد هک کنه ، سریع بعد از عوض کردن پسورد باز هم بدون دانلود کردن ازم 100 مگابایت 200 مگابایت کم می شد. طرح یک ساله ی 25 گیگ هم دقیقا در عرض 1 ماه و نیـم تموم شـد به نظر شما داستان چیه و من باید چیکار کنم؟
  • محمد A1 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    4 0
    واقعا براشون متاسفم. من دیگه از مبین نت سرویس نمیگیرم.به همه هم همین توصیرو میکنم.واقعا که شیادن.کلاهبردارن.امیدوارم ورشکست بشن.
  • مصطفی A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    4 0
    سلام...من 8 مودم از مودمهای مبین نت را fail کردم..مودمهای شرکت بودن..به جاش adsl گرفتم..خیلی بهتره... بزودی تمام کاربران متوجه خواهند شد که مبین نت طبق قراردادش عمل نخواهد کرد...هر روز اشتراک تموم میکنید بدون اینکه متوجه بشوید....زودتر مودم خود را fail کنید....
  • بی نام FI ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    6 0
    کسی نیست از حق مردم دفاع کنه ؟ چرا مبین نت حجم نامحدود نمیده؟ و چرا این همه زود حجم کم میکنه؟ و چرا قیمت حجم اضافه بالاست ؟ کجای دنیا اینطوری به مشتری بی احترامی میشه ؟ همین که مودم رو فروختند دیگه احترام به مشتری کاملا از یادشون میره ...
  • بی نام FI ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    7 0
    چرا مبین نت حجم نامحدود نمیدهد و چرا حجم بالایی را میخورد که اصلا باور کردنی نیست ؟ تعرفه های گران هم دارد . اصلا و ابدا با اینترنت مخابرات قابل مقایسه نیست .چرا با این گرانفروشی برخورد نمیشود؟ حتی از افغانستان هم بسیار عقب تر هستیم . متاسفم که مردم پشنوانه دفاعی ندارند
  • dsfvsdvgdsvdfsvdfv IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    4 0
    سلام هزینه هر کیلو بایت مبین نت 8000 تومن شده این یعنی چی؟ مسخره بازی درآوردن هر گیگ بالا از 1500 دزدی است
  • بهنام A1 ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    6 0
    من هم این ماه اخرمه که دارم از مبینت دارم استفاده میکنم، رفتم های وب گرفتم. خداحافظ مبینت
  • امیر A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    واقعا متاسفم واست مبین نت هر طرحی که ازت میگیرم سرعت دانلودش یک چهارم سرعت واقعی اون طرحته مثلا طرح با سرعت 128 زمانیکه شروع به دانلود میکنم از 32 بیشتر نمیشه در صورتیکه اینترنت خود مخابرات تا 140 هم میرسه با همین سرعت 128.و دانلود رایگان شبانت هم که از 3 تا 7 صبح هست صددرصد دروغه که بماند از ترافیک هم دوبرابر کم میکنی در اون ساعات. تا کی دزدی؟ تا کی مال مردم خوری؟
  • ملیکا FI ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    2 0
    مبین نت خون منو تو شیشه کرد حجم اینترنتم مدام در حال تموم شدنه تقریبا هر 5 6 روز یک بار پول به حساب شرکت خراب شدشون میریزم
  • بی نام A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    1 0
    اخ اخ
  • امین A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    1 0
    اقا استفاده نکنین تا یه کاری انجام بدن
  • محمد A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    0 0
    بله همینجوری با نفرستادن حتی یه پیامک اطلاعیه کلی حجم اینترنتم الکی مصرف شد رفت. ایهالناس مبین نت نخرید
  • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
    0 0
    مبین نت دزده