۰ نفر
۱۳ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۷

«خروش بحر» علیرضا افتخاری به مناسبت ماه محرم تجدید چاپ شد.

آلبوم «خروش بحر» با صدای علیرضا افتخاری و آهنگسازی فردین کریم‌خاوری در سال 86 توسط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شده بود.

به گزارش موسیقی ایران، این آلبوم به مناسبت فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر دوباره در تیراژ 10 هزار نسخه روانه بازار موسیقی شد.

علت انتشار دوباره این آلبوم استقبال علاقمندان ذکر شده، اما شاید بتوان دلیل دیگری هم برای این اقدام ذکر کرد؛ این که در سال‌های اخیر کارهای کمی با موضوعات مذهبی و مناسب این ایام تهیه شده است و علیرغم نشست‌ها و ادعای سفارش‌های ارگان‌های مختلف برای موسیقی مذهبی، دست این حوزه هنوز خالی است.

آلبوم «خروش بحر» که با مدیریت رضا مهدوی تولید شده است، شامل قطعات کاروان (شور)، آواز و نی، سرو خدا (شور-دشتی)، خروش بخر (چهارگاه)، فراق (افشاری)، وداع (چهارگاه-بیداد)، بر بال ملائک (شور-دشتی) و کیمیاگران (شور-دشتی) با اشعاری از سعدی، محتشم کاشانی و مهجور اصفهانی است.

مسعود آرامش مقدم (سنتور)، فردین لاهورپور (نی و همخوانی آواز)، شروین مهاجر (کمانچه و  کمانچه‌آلتو)، شهرام غلامی (بربت)، پریچهر خواجه  (قانون)، سهیل سان‌احمدی (تارباس)، کاووس صابونی و محمد برزین (سه‌تارباس)، مهرداد کریم‌خاوری (دف، دمام، دهل، تاس، طبل بزرگ، سنج) و فردین کریم‌خاوری  (سه تار) در این اثر حضور دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 34167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =