ایسنا نوشت:

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیران اطلاعات و امور خارجه سفر اشتون به ایران را مورد بررسی قرار می‌دهد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسات روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه خود در هفته آتی میزبان وزیر اطلاعات برای پاسخگویی به سوال کامران، دستجردی و علیرضا زاکانی و هم‌چنین سوال مشترک ۴۱ نفر از نمایندگان خواهد بود.

کمیسیون امنیت هم‌چنین سفر اشتون به ایران را با حضور وزیران اطلاعات و امور خارجه بررسی می‌کند.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه نیز جهت پاسخگویی به سوال ایرج ندیمی، حسینعلی شهریاری، علی‌اکبری و سوال مشترک ۱۲ تن از نمایندگان به کمیسیون امنیت ملی می‌آید.

اعضای کمیسیون امنیت هم‌چنین در روز سه‌شنبه هفته آینده از وزیر کشور برای پاسخگویی به سوال ۹ تن از نمایندگان دعوت به عمل آورده است.

کارگروه بسیج این کمیسیون نیز طرح تقویت و توسعه سازمان بسیج رسانه و کارگروه دفاعی کمیسیون امنیت، طرح الحاق یک بند به ماده ۴۵ قانون خدمت وظیفه را مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    3 0
    چرا اين سوالات از دولت قبلي نميشد ؟؟ اون موقع اين دلسوزيها چرا نبود ؟ نكنه گرون خريد داشتن گذاشتن ب فصلش بفروشن ؟؟
  • عرشیا A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    2 0
    یه سوال :اگه احیانا . خدای ناکرده. زبونم لال .و هزار ارزوی بد دیگه برای خودم !!!!!!!!!! بشار اسد در سفرش به ایران به دیدار این اشخاص میرفت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! باز هم تمام ارکان و قوا و حضرات اینگونه به تب و تاب می افتادند ؟یا باز هم مثل همیشه مرگ خوبه اما برای همساده ؟!!!!!!!!!!!!!
  • رزمنده IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    2 0
    من نمی گویم کار اشتون درست بوده، ولی رفتار ما بیشتر نشون میده که چقدر کم ظرفیتیم! متاسفم . بخاطر منافع جناحی حاضرند کشور رو به باد بدهند . اصلا منافع ملی کیلویی چند . این رفتارای اعتراض امیز میتونست بصورت محرمانه گوش زد کرد . واقعا شرمندگی است . مگر ما کم از این خاخام های یهودی دعوت کردیم و یا در کشور خودشون باهاشون جلسه گذاشتیم . جهان سومی یعنی همین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • رزمنده دوران دفاع مقدس A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    1 0
    سلام ، نمایندگان اصولگرای مجلس بدانند که این دولت توسط اکثریت مردم انتخاب شده و این جوسازی شما تاثیری در کم کردن حمایت مردم ندارد و مردم از دولت تدبیر و امید راضی هستند ، نمیدانم این نمایندگان بظاهر دلسوز در دولت گذشته کجا بودند که آن همه بی نظمی و ضرر و زیان دولت گذشته را ندیدند !!!!!!! که هر چه کشور مشکل دارد ناشی از سوءمدیریت دولت گذشته و عدم نظارت نمایندگان در دولت گذشته بوده است و بدانید مطمئنا مردم در دوره آینده مجلس به نمایندگانی رای میدهند که حامی مردم و کشور باشند و دنبال اهداف جناحی نباشند ، به امید سربلندی ایران و ایرانی