فارس نوشت:

رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح آتیه ویژه فرزندان بی‌سرپرست از اردیبهشت ماه خبر داد.
صبح امروز حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور به همراه علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، سیدحسین هاشمی استاندار تهران و همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور از دو مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در جنوب تهران (مجتمع نگهداری شبیر- مجتمع شهدای انقلاب) بازدید کرد.

در حاشیه بازدید رئیس‌جمهور از دو مجتمع نگهداری کودکان بی‌سرپرست همایون هاشمی با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در مراکز سازمان بهزیستی کشور گفت: سال گذشته رئیس‌جمهور در سه مرکز نگهداری معلولان، کودکان و سالمندان حضور پیدا کردند که این نشان از توجه رئیس‌جمهور به سازمان بهزیستی و جامع هدف آن است.

او گفت: سازمان بهزیستی کشور با تمام وجود سعی و تلاش خواهد کرد تا به مددجویان، معلولان و سالمندان خدمت کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در نخستین روز از سال 93 در دو مجتمع نگهداری کودکان بی‌سرپرست گفت: این مراسم در فضایی کاملا صمیمی و معنوی برگزار شد که در ادامه حجت‌الاسلام روحانی هدایایی را به کودکان بی‌سرپرست اهدا کرد.

هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر یکی از مشکلات فرزندان تحت پوشش بهزیستی و به ویژه پسران بعد از ترخیص است گفت: در این راستا سازمان بهزیستی مبلغ 9 میلیون تومان را به عنوان کمک بلاعوض در اختیار این گروه از جامعه قرار می‌دهد.

او گفت: امیدواریم با اجرای طرح آتیه ویژه فرزندان بی‌سرپرست که از اردیبهشت ماه سال 93 به صورت سراسری در کشور اجرا خواهد شد بخش قابل توجهی از مشکلات این گروه از جامعه برطرف شود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 345657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =