نکاتی درباره مفاهیم معرفتی خطبه فدک حضرت فاطمه( سلام خدا بر او باد) و ماجرای شیعه شدن نویسنده مطرح اهل تسنن را از زبان حجت الاسلام و المسلمین دکتر ناصر رفیعی، استاد معارف اسلامی حوزه و دانشگاه بشنوید.

ماجرای شیعه شدن "عبدالمنعم حسن" نویسنده اهل تسنن که با تعمق در مفاهیم معرفتی خطبه فدک حضرت فاطمه (سلام خدا بر او باد) شیعه شد و کتابی نوشت به نام "به نور فاطمه هدایت یافتم".

 Video Link

 /6262

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
    45 95
    اون وقت اصلاج طلبان که ادعا میکنند شیعه هستند در سال 88 برای کسب رای برخی اقلیت ها بجای شهادت حضرا زهرا (س) میگفتند رحلت!!!!
    • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
      14 6
      اصلاح طلبي يك گرايش سياسي است، گرايش مذهبي نيست. يعني ما اصلاح طلب سني هم داريم.
    • حسین IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
      11 6
      چرت نگو کی همچین چیزی گفته
    • بی نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
      14 4
      برادر مومن من، گناه تهمت برابر گناه هفتاد زنا است.
  • حقیقت A1 ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
    87 4
    اگر ترسی نیست از تاریخ اسناد معتبر سنی ها هم بزارید البته اگه اجازه دارید چون ما باید با هم بسنجیم و بعد عقل تصمیم بگیرد نه اینکه هر چیزی که گفتن کورکورانه بپزیریم .
    • سپهر A1 ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
      2 0
      اصولا اکثر استدلال های شیعه برای اثبات حقانیت از اسناد و کتب برادران اهل تسنن اخذ شده است...شیعه برای اثبات حق های ضایع شده اهل بیت اگر هیچ منبعی هم نداشته باشد کافی است به روایات صحیح کتب اهل تسنن استناد کند تا هر عقل سلیمی ببیند که چه ظلم هایی به اهل بیت شده است.
  • بی نام A1 ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
    28 6
    از خبرآنلاين انتظار ميرود كه در چنين شرائط حساس، بر طبل تفرقه نكوبد. مخالف طرح موضوعاتي اينچنيني نيستم اما معتقدم اين مسائل بايستي در مجامع علمي مورد بررسي قرار گيرد. در حال حاضر درگيريهاي فرقه اي مسلمانان و بخصوص شيعه و سني از اسلام چهره اي خشن ارائه داده است. بياييد كمي از محدوده هيات و مجلس روضه پا بيرون بگذاريم و به مصالح بزرگتر فكر كنيم. همه ميدانيم كه هيچ فرد سني با اينگونه اخبار شيعه نميشود همچنانكه هيچ شيعه اي با تبليغات مشابه طرف مقابل، سني نخواهد شد. خانواده علي بن ابيطالب همگي قرباتي وحدت مسلمانان شدند. بياييم لااقل در اين مورد ياريشان كنيم.
    • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
      12 6
      دوست عزيز وقتي از تفرقه حرف ميزنيم، از چه حرف ميزنيم؟ كي گفته خبر شيعه شدن يه سني تفرقه اندازه؟ اصلا وحدت مورد نظر شما چجوريه؟ آيا درك اين مطلب سخته كه عامل درگيري ها حملات انتحاري وهابيها و تكفيريها به شيعيان در عتابت عراق و پاكستان و بحرين و سوريه هست؟ خاندان اهل بيت پيامبر جانشان را فداي دين خدا كردند و نه هيچ چيز ديگر. جالبه هروقت شيعه براي دفاع از عقايدش گامي در حد مباحثه و كتاب و مقاله نوشتن بر ميدارد فرياد وحدت وحدت شماها بلند ميشد اما وقتي دهها و صدها نفر انسان به جرم شيعه بودن با انفجار بمبهاي وهابيها و سنيها تكه تكه ميشوند صدايي از كسي در نميايد
  • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
    12 6
    عمل و رفتار و تفکر آدم ها مهمه، نه بازی کردن با کلمات. شما که با رفتارتون بیشتر دین را تخریب کردید بدون اینکه حتی بدونید. بدترین دشمن آدمها جهل آنهاست. فقط شعار و دگماتیسم.
  • بی نام IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 1
    باور کنین سنی و شیعه هیچ فرقی نمیکنن در جزئیات با هم فرق میکنن. چرا ما مسلمونا و بیشتر ایرانیا این قد بدبختیم که به جای گسترش و تبلیغ دین اسلام کل کل سنی و شیعه داریم؟؟؟؟؟یکی بهم جواب بده چرا