ایسنا نوشت:

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خواستار تشدید نظارت بر عملکرد خودروسازان، واردکنندگان و نمایشگاه‌های عرضه اتومبیل در سال جدید شد.

محمد جعفری در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار امیدواری کرد که در سال جدید سازمان‌های نظارتی نظارت بر بازار خودرو را تشدید کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه چرخه تخلف در بازار خودرو از خودروسازان و واردکنندگان آغاز شده و تا نمایشگاه‌های عرضه اتومبیل ادامه دارد، حاطرنشان کرد: عدم تحویل خودرو در موعد مقرر و گران فروشی از مهمترین تخلفاتی است که در این حوزه انجام می‌شود.

‌رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: خودروسازان و واردکنندگان خودرو را پیش فروش و وجه آن‌را از مصرف‌کنندگان دریافت می‌کنند اما معمولا در موعد مقرر به دلایل مختلف خودرو به خریداران تحویل داده نمی‌شود.

وی افزود: از آن سو نیز بسیاری از نمایشگاه‌های عرضه اتومبیل در سطح شهر خودروها را گران‌تر از قیمت واقعی بازار عرضه کرده و تخلفات دیگری مانند عرضه خودروی کارکرده به جای صفر را نیز مرتکب می‌شوند.

جعفری با بیان اینکه در این شرایط نظارت‌ها بر عملکرد تمام عوامل دخیل در چرخه تولید، واردات و فروش خودرو باید تشدید شود، تصریح کرد: امیدواریم امسال با تشدید نظارت‌ها شاهد کاهش نارضایتی شهروندان در این حوزه باشیم.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید A1 ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    13 1
    در ژاپن خودرو را در اینترت سفارش میدی و 5 ساعت بعد در منزل تحویل میگیری- تحویل فوری یعنی این. البته یقینا از نظر ظاهری و کیفیت به هیچ وجه به خودروهای ارزشمند ایرانی نمیرسند. بنده از طرف مردم ژاپن از مسوولین جان بر کف خودروسازی ایران معذرت میخوام.
  • kaveh IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    5 1
    این اقای رییس خیلی زود به این مسئله پی برده قبول نیست
  • پایتخت IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    8 1
    شما هم فقط سخن میگی برادر عزیز.... این کاره نیستین و زورتون به خودرو ساز ها نمی رسه
  • مریم IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    1 13
    من که توی مهرماه یه خودرو ثبت نام کرده بودم دقیقا در موعد مقرر تحویل گرفتم و لا اقل در مورد من ایران خودرو هیچ گونه تخلف یا بدقولی هم نداشته. من که راضی هستم. حالا کیفیت ماشین و .... که خوب هست یا نیست به جای خود ولی از نظر موعد تحویل و احتساب سود پول و نظم و ترتیبشون خیلی خوب بود.
  • بی نام IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    11 1
    هیچکس به فکر مردم نیست...آخه من جوان هم حق دارم ماشین داشته باشم...از هر چه خودروساز و دلال متنفرم...