فارس نوشت:

برنامه‌های نوروزی رسانه ملی از اواخر اسفند‌ماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروز بصورت همزمان توسط کارشناسان شورای نظارت تحلیل و بررسی شد.

ویژه برنامه‌های نوروزی امسال برای اولین بار بطور همزمان مورد بررسی قرار گرفت و موارد مهم و تذکرات شورای نظارت بطور روزانه به اطلاع مدیران و مسئولان مربوطه سازمان رسانده شد.

روند به روز پیگیری امسال، از اواخر اسفند ماه سال گذشته با حضور تیم‌های کارشناسی شورای نظارت انجام شد و بیش از ۴۰ گزارش فوری و ویژه به سازمان ارسال شد.

بنا بر اظهارات دبیر شورای نظارت، همکاری حوزه صدای جمهوری اسلامی برای رفع اشکالات به نسبت معاونت سیما بسیار بیشتر بود و به همین دلیل روند تخلفات در حوزه صدا روند کاهشی بخود گرفت، تا حدی که امسال نسبت به سال گذشته شاهد کمترین تخلف در برنامه‌های رادیویی در ایام نوروز بودیم.

بر اساس این گزارش بررسی گزارش‌های تفصیلی و تحلیل محتوا امسال نیز بر اساس سنوات گذشته در پایان برنامه‌های نوروزی تهیه و به اطلاع سازمان و نهادهای مربوطه می‌رسد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 347531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۸
    1 0
    آقايان مدير ان ارشد مي دانيد چرا اين اتفاق افتاد ؟ به دليل اينكه در راديو هنوز مديران با تجربه و قديمي كه شناخت درست و خوبي از مخاطبان و فضاي كارشان دارند فعاليت مي كنند . نكته ديگر اين است كه هنوز آنتن فروشي مانند تلويزيون به راديو سرايت نكرده است و برنامه ها و تهيه كننده ها بيشتر در پي انجام رسالت خود هستند تا دلال بازي .