۰ نفر
۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
خرید 2500سکه شاهنشاهی برای جلد یک کتاب

نویسنده کتاب «آه باشین» با اشاره به انتشار این کتاب عنوان کرد سکه روی جلد آخرین اثرش واقعی است و انتشارات سوره مهر برای چاپ نخست آن 2500 سکه پنج ریالی مربوط به دوران پهلوی خریده است.

محمد کاظم مزینانی به ایبنا گفت: قرار بود مراسم رونمایی «آه با شین» سال گذشته در حوزه هنری برگزار شود که بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. البته حتماً برای این کتاب مراسم رونمایی برگزار خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

وی با اشاره به نزدیک بودن تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، اضافه کرد: امسال هم ابتدا قرار بود مراسم رونمایی «آه با شین» اواخر فروردین‌ماه برگزار شود اما دوست دارم این مراسم در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شود و در این‌باره با مسوولان انتشارات سوره مهر صحبت می‌کنم.

نویسنده «آه با شین» درباره طرح روی جلد این کتاب توضیح داد: من حساسیت زیادی روی طرح جلد دارم و درباره طرح روی جلد «آه با شین» هم ابتدا نظر مثبتی نداشتم. چون رنگش خاکستری یک‌دست بود و معتقدم این یک ریسک بزرگ است اما این طرح بازخورد مثبتی داشت و نظر من را هم جلب کردم.

روی جلد کتاب یک سکه مربوط به رژیم پهلوی دیده می‌شود، آیا این سکه واقعی است؟ مزینانی در پاسخ به این پرسش، گفت: بله روی هر جلد از این کتاب یک سکه پنج ریالی رژیم طاغوت ضمیمه شده که واقعی است و انتشارات سوره مهر برای چاپ نخست «آه باشین» 2500 سکه خریده است.

وی با بیان این‌که قطعاً این کار بازخورد منفی خواهد داشت، افزود: البته یکی از ایرادهایی هم که مسوولان اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد به این اثر می‌گرفتند، وجود همین سکه بود. باید اعتراف کنم سوره مهر به دلیل نصب همین سکه به سختی موفق شد مجوز نشر کتابم را بگیرد.

انتشارات سوره مهر، رمان «آه با شین» نوشته محمد کاظم مزینانی را که در چهارمین جشنواره داستان انقلاب هم به عنوان اثر برگزیده معرفی شد، در 2500 نسخه و به بهای 129 هزار ریال منتشر و روانه بازار کتاب کرد.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    34 12
    چه جالب