بر اساس تفاهم نامه مشترک بین بنیاد ملی نخبگان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نخبگان و استعدادهای برتر تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان «بیمه تکمیلی سلامت نخبگان» و «بیمه بازنشستگی دوره تحصیلی» می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، سورنا ستاری، در تشریح جزئیات این دو خدمت جدید بنیاد برای نخبگان برای نخبگان و استعدادهای برتر گفت:‌ این بیمه مربوط به برگزیدگان نخبه و استعداد برتر تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان است که در آن بیمه تکمیلی کاملی به‌صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: بیمه تکمیلی سلامت شامل بیمه پایه و تکمیلی(خدمات بیمارستانی و کلینیک و پاراکیلینیکی ...) به شرط پویایی و احراز سایر شرایط مصرح در قوانین و آیین نامه های بنیاد و با معرفی بنیاد از اردیبهشت ماه سال‌جاری با همکاری سازمان بیمه سلامت به نخبگان و استعدادهای برتر اعطا می شود.

به گفته او شیوه نامه و نحوه ثبت نام افراد مشمول این بیمه بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

ستاری گفت: بیمه بازنشستگی دوره تحصیلی با هدف جذب و نگهداشت نخبگان و استعدادهای برتر داخل و خارج از کشور و به شرط احراز پویایی اجرا می شود و بر اساس شیوه نامه ای که توسط بنیاد ملی نخبگان تهیه شده و به تصویب هیات وزیران خواهد رسید، دوره تحصیلی دانشگاهی با اعمال ضرایبی به عنوان سابقه بیمه برای نخبگان محاسبه خواهد شد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: فارغ التحصیلی و اشتغال به کار تمام وقت نخبگان و استعداده های برتر از دیگر شروط استفاده از این خدمت جدید بنیاد ملی نخبگان محسوب می شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 348925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =