مهر نوشت:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه تا سه سال آینده 10 هزارمیلیارد ریال از اعتبارات این وزارتخانه برای مسکن کارگری و مستمری بگیران اختصاص خواهد یافت، گفت: رئیس جمهور در موضوع مسکن کارگران تاکیدات ویژه ای دارد.

علی ربیعی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور تاکید ویژه ای بر مسکن کارگری و مستمری بگیری دارد، گفت: در این زمینه تفاهم نامه ای بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت مسکن و شهرسازی امضا شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، تا سه سال آینده 10 هزار میلیارد ریال از اعتبارات وزارتخانه برای مسکن کارگری و مستمری بگیران تخصیص می یابد و رایزنی برای جلب منابع بانکی و آورده کارگران نیز در دست انجام است.

ربیعی با بیان اینکه هم اینک 23 میلیون روستایی زیر پوشش خدمات بیمه روستاییان قرار دارند، گفت: ارزش سرانه این دفترچه های درمانی 47 هزار ریال بوده که به 160 هزار ریال ارتقا یافته است.

او ادامه داد: با سیاست‌های در حال اجرا، سهم پرداخت از جیب مردم کاهش می یابد و بیمه شدگان تامین اجتماعی نیز در زمینه استفاده از خدمات بیمارستان های دولتی پرداخت های کمتری خواهند داشت.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    7 0
    سناریو مهم نیست عمل مهم هست