فیلمی که با فروش بالا از اکران وداع می‌کند / تازه‌های اکران کدامند؟

با شروع نمایش دو فیلم جدید، اکران فیلم‌های «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی و «زندگی جای دیگریست» به کارگردانی منوچهر هادی به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فروش «طبقه حساس» که به عنوان پرفروش‌ترین فیلم اکران بهار شناخته می‌شود، همچنان بالاست، اما از آنجا که براساس قوانین شورای صنفی نمایش هر فیلم بیش از 10 هفته نمی‌تواند در سینمای سرگروهش روی پرده باشد، «طبقه حساس» نیز سه‌شنبه شب از سینما استقلال وادع خواهد کرد. با پایان نمایش «طبقه حساس» در این سالن سینما، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح‌الله حجازی جایگزین خواهد شد.

«طبقه حساس» بعد از 79 روز نمایش 3 میلیارد و 227 میلیون تومان فروش کرده است.

«زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» بعد از دو سالی انتظار به مرحله اکران رسیده است. این فیلم سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. حمید فرخ‌نژاد، ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی و پیمان قاسم‌خانی چهار بازیگری‌اند که نقش‌های اصلی فیلم را ایفا می‌کنند. این فیلم روایتی از زندگی دو زوج است. علی طالب‌آبادی فیلمنامه این کار را نوشته است.

سینمای سرگروه فرهنگ نیز بعد از پایان یافتن اکران «زندگی جای دیگریست» از چهارشنبه هفته جاری در اختیار «پنجاه قدم آخر» ساخته کیومرث پوراحمد قرار می‌گیرد. فیلم هادی بعد از 34 روز نمایش، 385 میلیون تومان فروخت.

«پنجاه قدم آخر» که تازه‌ترین ساخته سینمایی پوراحمد محسوب می‌شود داستان یکی از نیروهای اطلاعات لشکر زرهی نجف اشرف در عملیات والفجر ۴ را نمایش می‌دهد که برای شناسایی به یک منطقه مین‌گذاری شده در خاک عراق می‌رود و ۱۷ روز تمام با پایی زخمی انتظار می‌کشد تا بالاخره به کمکش می‌آیند.

پوراحمد فیلمنامه این کار را با همکاری حبیب احمدزاده، از داستان‌نویسان حوزه دفاع‌مقدس نوشته است. بابک حمیدیان و طناز طباطبایی بازیگران این فیلم هستند.

«پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده و با بازی شهاب حسینی این روزها روی پرده سینماست و بعد از 18 روز نمایش به فروش 214 میلیون تومانی دست یافته است.

«متروپل» به کارگردانی مسعود کیمیایی از چهارشنبه دو هفته قبل اکران عمومی شده و در مدت 11 روز نمایش 127 میلیون تومان فروخته است. این فیلم روایتی از زندگی زنی با بازی مهناز افشار است که در اوج بی‌پناهی به سینمایی متروک پناه می‌برد. محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، شقایق فراهانی، ساعد سهیلی و سحر دولتشاهی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی هم این روزها در سینماها روی پرده است و فیلم بعد از 11 روز نمایش 72 میلیون تومان فروخته است. این فیلم یک هفته بعد از آغاز اکرانش در سینمای سرگروه روی پرده رفت.

«اشباح» اقتباسی از نوشته هنریک ایبسن به همین نام است. مهتاب کرامتی، همایون ارشادی، ملیکا شریفی‌نیا، هنگامه حمیدزاده، حسن معجونی، مهدی سلطانی و امیرعلی دانایی بازیگران این فیلم هستند.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادقی A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    31 22
    کیمیایی بهتره فیلم نسازه.اینجوری سنگینتره.
  • متروپل IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    16 17
    بدترین فیلم تاریخ سینمای ایران را می توان متروپل نام گذاری کرد .فاجعه بود، حیف وقتی که برای دیدن این فیلم گذاشتیم