سرعت بالاتر برای دارندگان ایکس باکس وان با هارد درایو خارجی/پلی استیشن 4 وارد چین می شود

با "به روز رسانی" نرم افزاری کنسول بازی "ایکس باکس وان" می توان با اتصال هارد درایو اکسترنال، سرعت بالاتری را هنگام بارگذاری بازی انتظار داشت.

 

بدین ترتیب کاربران قادرند انواع مختلف هارد درایوها را از طریق یو اس بی سه که سرعت بسیار بالایی دارد، به ایکس باکس متصل کرده و سرعت بالاتری نسبت به قبل داشته باشند.

هارد استاندارد روی ایکس باکس ، هارد 500 گیگی سامسونگ با 5400 دوردردقیقه است (5400 PRM/M8ST500LM012) و کنسول با ساتا2 و یو اس بی سه کاملا سازگاری دارد.

همان طور که می دانید سرعت ساتا2 از HDD بالاتر است و آزمایش با هارد اکسترنال StarTech به صورت RAID سرعت مطلوب عاید کاربر شد.

اما در بخش تجاری رقابت ایکس باکس و پلی استیشن در بازار چین شنیدنی است.

از سپتامبر گذشته که بعد از 13 سال ممنوعیت ورود کنسولهای گیم به چین برداشته شد، کمپانی های بزرگ مانند مایکروسافت با ایکس باکس و سونی با پلی استیشن و نینتندو، هر کدام به نوعی گام های بزرگی برای ورود به این بازار میلیاردی برداشته اند و در تازه ترین خبر شنیدیم پلی استیشن سونی به زودی با دو شریک چینی وارد بازار می شود.

اما طبق قوانین چین فعلا محدوده فروش انها در زون تجارت آزاد شانگهای خواهد بود که اگر از قوانین چین عدول نکنند، محصولاتشان رسما وارد سرزمین اصلی چین می شود. (گفتنی است در این 13 سال ورود غیر قانونی این کنسولها وجود داشته است اما چینی ها بدلیل اینکه فکر می کردند بازی ها روی نسل جوان چین تاثیر منفی می گذارد، آن را ممنوع کرده بودند و حالا می فهمند 13 سال اشتباه کرده اند)

کمپانی ژاپنی سونی بدلیل بحران های اقتصادی به شدت به بازار چین نیازمند است و اگر بتواند فروشهای خوبی در چین داشته باشد، مشکلات ناشی از تعطیلی سونی وایو و فروشهای کم تلویزیون و ... را با پلی استیشن جبران خواهد کرد.

 

منبع: اسلش گی یر، نئو گف

5656

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    13 6
    پلی استیشن 4 بدون هیچ شکی برنده جنگ کنسول های این نسل خواهد بود.
  • بی نام EU ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    12 1
    "فکر می کردند بازی ها روی نسل جوان چین تاثیر منفی می گذارد، آن را ممنوع کرده بودند و حالا می فهمند 13 سال اشتباه کرده اند" خواهشن یکی یه برنامه بسازه و به این والدین ایرانی بفهمونه که بازی های کامپیوتری تاثیر منفی ندارن. ما که نوجوونیمون داغون شد ، لااقل این برادر کوچیک ترم یکم راحت باشه.
  • مرتضی IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    8 5
    بلی استیشن و ایکس باکس رو که خود چین میسازه بس چه جوری تو بازار خودش ممنوع بوده؟؟؟؟؟؟
  • کاظم IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    10 7
    فقط ps4
  • بی نام IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    2 1
    این فرصت خوبیه که سونی به اجبار بیاد محدودیتهای یو اس بی رو برداره و یه آپدیت بده و فلش و هارد اکسترنال از طریق یو اس بی بهش وصل بشه و بتونیم موزیک و فیلم از رو فلش ببینیم. واقعا مسخرس جلوی این کارو گرفتن تو پی اس ۴.
  • سعید IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    1 18
    از ژاپن خوشم نمیاد واسه همین دوست دارم سونی بر شکست بشه
    • بی نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
      17 0
      ژاپن هم بیسوادهایی مثل تورو دوست نداره "برشکست"