فرهاد قائمی دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال امیدواراست با ایران اوج توانمندی اش را در فلورانس به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛به نظر او هیچ تیمی در دور نهایی لیگ جهانی حریف راحتی نیست. حتی استرالیا. به نظر دریافت کننده تیم ملی اجرای گفته های مربی مهمتراز پیروزی یا گرفتن کاپ  است .
*فکر می کنی در فلورانس چه اتفاقی بیفتد؟
تيم تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته .بچه ها  براي دور نهایی لیگ جهانی  بچه‌ها از لحاظ روحي- و بدني آماده ،آماده اند. ان‌شاءالله   اين روند در مسابقات هم ادامه داشته باشد.همه شرايط خوب است . اميدوارم كه بتوانيم در فلورانس اوج توانمندي‌هاي واليبال ايران را به نمايش بگذاريم.
*چه نتیجه ای را پیش بینی می کنی؟
پيش‌بيني نتيجه دراين مرحله سخت است. در اين سطح همه تيم‌ها خوب هستند هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست هر تيمي كه عملكرد بهتري داشته باشد ،بهترين نتيجه را هم می گیرد. ما هم همه توان‌مان را مي‌گذاريم كه  با بهترين عملكرد نتيجه خوبي بگيريم.
*کار سخت از همگروهی با روسیه وبرزیل برای ایران شروع می شود.
نه تنها بازي با هر دو حريف مرحله نهايي سخت است که حتي بازي با استراليا هم كه به اين مرحله رسيده سخت است . نمي‌شود گفت استرالیا تيم بدي است چون اين توانايي را داشته كه در جمع 6 تيم برتر قرار بگيرد.نمي‌توانيم بگوييم چون در مرحله مقدماتي دو بار برزيل را شكست داديم 3 امتياز اين مرحله هم به جيب‌مان مي‌رود اصلاً اين طور نيست؛ اين كه به لهستان از عمد باختيم براي اين كه برزيل بالا نيايد هم اصلاً درست نيست در ورزش حرفه‌اي چنين چيزي معني ندارد.بچه‌ها می دانند كه مرحله نهايي چقدر مهم و حساس است و چه كيفيتي دارد. كواچ هم تلاشش را بکار برد تا  تيم
 با شرايط ايده آلي در این مرحله حاضر شود. به هرحال هم كادر فني هم بازيكنان تلاششان اين است كه بهترين نتيجه را بگیرند.
*بهترین نتیجه یعنی چی؟
بهترين نتيجه يعني در مرحله نهايي بهترين عملكرد را داشته باشيم حالا ديگر مسابقات است و هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. گرفتن يك برد يا گرفتن كاپ قهرماني بهترين نتيجه نيست ما بايد نكاتي كه در تمرين كادرفني به ما مي‌گويند را در زمين مسابقه اجرا كنيم تا توانايي‌هاي واليبال ايران را نشان دهيم.
*مردم اما از والیبال توقع دیگری دارند.
مردم در هربازي ما را حمايت كرده‌اند. آن‌ها هم مي‌دانند كه ما همه  تلاشمان را مي‌كنيم تا بهترين نتيجه را بیریم و مي‌دانند چه گروه سختي داريم. مردم موقعيت ورزش حرفه‌اي مخصوصاً واليبال را درك مي‌كنند. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مینا IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    معلومه ترسیده حسابی...