۰ نفر
۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۰۵:۰۳

آرمان نوشت:

قضاوت در پرونده مهدی هاشمی به قاضی مقیسه واگذار شد. قاضی مقیسه، رئیس شعبه 28 دادگاه عمومی و انقلاب از این پس مسئولیت قضاوت در پرونده مهدی هاشمی را برعهده دارد. ناصر سراج پیش از این در رابطه با تغییر قاضی پرونده مهدی هاشمی گفته بود: من رئیس سازمان بازرسی کل کشور هستم. قبلا سازمان بازرسی کل کشور راجع به این پرونده گزارش داده است و با توجه به اینکه گزارش‌دهنده و حاکم نمی‌تواند یکی باشد این موضوع جزء موارد رد دادرس است. من اعلام کردم که به این دلیل نمی‌توانم به پرونده رسیدگی کنم و خوشبختانه با این درخواست موافقت شد.
او درباره اینکه آیا قوه قضائیه در این پرونده تحت فشار بوده است؟ گفته بود: قوه قضائیه تحت هیچ فشاری قرار نمی‌گیرد. علت تغییر قاضی هم این بود که من قانونا حق رسیدگی نداشتم.

مهدی هاشمی همچنین برخی اخبار درباره درخواست وی از قوه قضائیه برای خروج از کشور را تکذیب کرد.
فرزند آیت‌ا... هاشمی گفت: خبرسازی‌ها درباره درخواست خروج از کشور و سفر به کانادا ساخته ذهن رسانه‌های ضدانقلاب خارج از کشور است و اینجانب هیچ درخواستی برای خروج از کشور به قوه قضائیه نداده‌ام.
فرزند آیت‌ا... ‌هاشمی در پاسخ به این پرسش که «آیا اخبار مربوط به درخواست مجوز از قوه قضائیه برای خروج از کشور را تائید می‌کنید؟» گفت: انتشار چنین اخباری درخصوص تقاضای خروج اینجانب از کشور ساخته ذهن رسانه‌های ضدانقلاب است که متأسفانه در پاره‌ای از مواقع به رسانه‌های داخلی خط می‌دهند و آنها را دلواپس می‌کنند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =