در بازی افتتاحیه لیگ برتر جزیره تیم منچستر یونایتد در خانه تن به شکست داد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ فصل جديد ليگ برتر انگلستان از ساعت 16:15 امروز (شنبه) با ديدار دو تيم منچستر يونايتد و سوانسي آغاز شد. ورزشگاه اولدترافورد مملو از هواداراني بود كه بعد از پشت سر گذاشتن فصلي كابوس وار اميدوار بودند تيم محبوب‌شان با فن خال به دوران اوج خود برگردد اما در پايان همه چيز طور ديگري رقم خورد. در دقيقه 28 تيم سوانسي توسط سونگ بازيكن كره اي خود به گل رسيد تا شياطين سرخ بازنده به رختكن بروند. با شروع نيمه دوم منچستري ها كه چيزي براي از دست دادند نداشتند فشار حملات خود را بيشتر كردند و در دقيقه 53 وين روني با يك حركت آكروباتيك بازي را به تساوي كشاند. اما اين پايان كار نبود و سيگاردسون در دقيقه 73 گل دوم سوانسي را به ثمر رساند تا لوئيس فن خال در اولين گام خود در ليگ برتر جزيره بازنده باشد.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    به نظر شما آیا رئیس هیئت مدیره منچستر هم از امروز سم پاشی بر علیه فن خال رو شروع میکنه؟؟؟ اصلا اسم مدیرعامل منچستر رو کسی میدونه؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      55 11
      فن خال رو با دایی مقایسه میکنی و منچستر را با پرسپولیس؟ من زمانی طرفدار دو آتشه پرسپولیس بودم ولی در تمام دوران سرمربیگری دایی تا الان یک بازی زیبا و تماشاگرپسند از این تیم دیدی؟ همش با بدبختی و با زور و با اختلاف یک گل برنده شده. اگه هم نبرد که زمین و زمانو به هم میدوزه و قطعا داوری مقصر بوده. تیم فن خال فوتبال فوق العاده بازی میکند حتی اگر بازنده باشد. دایی در حد و اندازه پرسپولیس نیست. ضد فوتبال است ...
  • بی نام A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    79 83
    من مطمئنم با این بازی که تیم فن خال کرد اگه طرفدارای پرسپولیس تو ورزشگاه بودن شعار حیا کن رها کن برای فن خال می دادن. انصافا هوادارای پرسپولیس بی جنبه هستند.
    • amir IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      65 18
      تو خوبی
  • ناصر A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    90 3
    فن خال به هواداراش گفته منچستر واقعی را از هفته هفتم ببینید