ایسنا نوشت:

رییس سازمان صداوسیما می‌گوید: شبکه‌های جدید با هدف احترام به مخاطب و افزایش قدرت انتخاب آنان راه‌اندازی شده است.

در سال‌های اخیر راه‌اندازی شبکه‌های جدید انتقاد برخی کارشناسان رسانه، برنامه‌سازان و هنرمندانی که بر رشد کیفی برنامه‌ها بیش از رشد کمی تاکید دارند، به همراه داشته است.

کمبود بودجه در صداوسیما و عدم توان پرداخت بدهی تهیه‌کنندگان و هنرمندان از دیگر دلایلی است که توسط منتقدان به افزایش تعداد شبکه‌های تلویزیونی عنوان می‌شود.

سیدعزت‌الله ضرغامی با اشاره به زیرساخت‌های ایجاد شده فنی،‌ تولیدی و تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد در مراکز صداوسیما گفت: امروز سازمان دوم رسانه ملی با برخورداری از ۳۳ شبکه تلویزیونی استانی که اکثراً ۲۴ ساعته شده‌اند، ظرفیت عظیم و بی‌بدیل جمهوری اسلامی در مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن در فضای رقابتی است.

رییس سازمان صداوسیما با اشاره به کاهش شدید اعتبارات ریالی و ارزی در دو سال اخیر گفت: در شرایطی که دشمنان سرمایه‌گذاری بی‌سابقه‌ی در حوزه رسانه انجام داده‌اند، توانسته‌ایم با تغییر رویکرد و نوآوری در ارائه تولیدات رسانه‌ای این نابرابری تاریخی را مدیریت کنیم.

ضرغامی افزود: شبکه‌های جدید موضوعی در سیما و صدا که با هدف احترام به مخاطب و افزایش قدرت انتخاب آنان راه‌اندازی شده، توانسته است با حداقل اعتبارات و اعمال مدیریت «داشته‌ها» توفیقات زیادی در جذب مخاطب و ارتقاء رضایتمندی آنان به دست آورد.

رییس سازمان صداوسیما در پایان صحبت‌هایش که در خلال بازدید از صداوسیمای مرکز یزد عنوان شد، پیشرفت‌های این مرکز در تولید انواع ساختارهای رسانه‌ای، به رغم کاهش شدید اعتبارات را تحسین برانگیز خواند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آزاد IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    77 3
    با اینکه میدونم این نظرم رو نخواهید گذشت و باب میلتان نخواهد بود هر وقت شرایط و بستر رو برای شبکه های خصوصی فراهم کردند و اجازه دادند به صورت آزادانه فعالیت کنند اونقت میتونند ادعای آزاید و ارزش گذاری به مخاطب بکنند. وگرنه 32 سهل هست 100 شبکه هم باشه همشون همصدا یک تریبون خواهند بود
  • بی نام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    84 3
    یک میلیون شبکه هم درست کنید چون همه با یک تفکر اداره میشوند موفقیتی در جذب مخاطب نخواهند داشت. چرا متوجه نمیشوید که شما قشر عظیمی از مردم را کنار گذاشتید و انها هم متقابلا شما را کنار گذاشتند؟
  • بی نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    85 3
    تحمیل هزینه به مردم.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    6 3
    احترام به مخاطب رو خوب اومدی عزت جان. منظورت همون تبلیغاته دیگه؟