شهرام محمودی پشت خط زن تیم ملی یک بازی زودتر از پیش بینی پزشک تیم به بازی برگشت.

مهری رنجبر:او که در لحظه آخر بازی با ایتالیا مصدوم شده بود، قرار بود در بازی آمریکا و فرانسه نباشد اما وقتی چند ساعت قبل از بازی با فرانسه هنگام پرش برای اسپک پایش درد زیادی نداشت،افروزی هم رضایت داد تا او در ترکیب 12 نفره تیم باشد. البته کواچ او را از ست دوم به جای امیر غفور به زمین برد.پشت خط زن تیم ملی هر چند از برگشتش راضی است اما باخت تیم برایش جای شادی نمی گذارد:« برای من خوب بود. دوباره به زمین برگشتم و در مواقعی هم به تیم کمک کردم .متاسفانه باختیم دیگر و حضورم هیچ فایده ای نداشت.»

محمودی باخت به فرانسه را به دلیل شروع بد می داند.:« ست اول ما بد شروع کردیم ، اما در ست دوم برگشتیم به بازی.هر کاری می کردیم ،جفت و جور نمی شد. مثل وقتی که می خواهید کاری انجام دهید،در حال انجام باشید اما نشود. به جز ست اول ما در بقیه ست ها سوار بازی بودیم. حتی  ازست دوم تا چهارم دو تا سه امتیاز جلو بودیم اما به لحظه آخر و نتیجه که می رسیدیم نمی دانم چه اتفاقی می افتاد. اصلا سر در نمی آوردم. نمی دانم چرا این طوری می شد.نمی دانم تمرکزمان را از دست می دادیم . روزی بود که می توانستیم برنده باشیم اما متاسفانه نشد.»

او حالا مثل همقطارانش افسوس از دست دادن امیتاز را برای دور بعد می خورد:«این باخت خیلی به ضرر ماست در مرحله بعد. در واقع 6 امتیاز از دست دادیم.نمی دانم  جبرانش چقدر می تواند سخت باشد.باید در مرحله دوم برای صعود به دور سوم یک بازی بیشتر ببریم.»

پشت خط زن ملی پوش معتقد است کنترل بازی از دستشان خارج شده:«این تیم را هم دست کم نگرفته بودیم. دیشب که با هم صحبت می کردیم می دانستیم این فرانسه  حریفی سخت تر از ایتالیا و حتی امریکاست. چرا که همه بازیکنانش در لیگ ایتالیا بازی می کنند . همه می دانند که به ایتالیا هم 3 - 2 باخت، در حالی که 2 ست اول جلو بود و حتی ست سوم را هم جلو بود اما بعد باخت. ما می توانستیم امروز ببریم ، اما متاسفانه در لحظاتی از بازی نمی دانم چه اتفاقی افتاد که کنترل بازی از دستمان درآمد.تنها مشکل ما این بود که بازی را کنترل نکردیم.چون خوب بازی می کردیم.»

محمودی ادامه داد:«باید دوبازی مقابل بلژیک و پورتوریکو را ببریم تا  احتمال صعود بلژیک به صفر برسد.البته حالا هم شرایطمان خیلی خوب است تنها برای صعود به دور سوم باید یک بازی بیشتر ببریم. »

به نظر او اشتباهات کو چک کار دستشان داد:«بحث ناشناخته بودن نیست. ما فرانسه را آنالیز کرده بودیم.بد هم بازی نکردیم.به جز ست اول ،سه ست بعدی هر پوئن دو،سه یا چهار تا جلو بودیم و یک دفعه  با دو اشتباه کوچک شیرازه بازی از دستمان در رفت. همه تیم ها می دانند گروه ما سخت ترین گروه است. تیم های ضعیف مثلا می گفتند اگر ما در گروه های دیگر بودیم، راحت تر می رفتیم دور دوم اما گروه ما خیلی سخت است . همه ابرقدرتهای  والیبال دنیا  هستند. ما همه تلاشمان را بکار می گیریم. امیدوارم مردم راضی باشند . ما مقابل فرانسه هم تا پوئن آخر جنگیدیم و حتی امتیازات هم تا  27-29 رفت، اما دو، سه تا کار خیلی  خارق العاده کردند. به ویژه پشت خط زن فرانسه که توپهای عجیب و غریب زد و بازی را برگرداند.نشد دیگر اما بچه ها واقعا تلاش خودشان را کردند.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یه نفر IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    82 7
    فدای سرتون سالار.....
  • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    77 6
    همگی خسته نباشید،همیشه که نمیشه برد
  • بی نام A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    67 12
    توی ست چهارم اون توپی که به خیال بیرون رفتن رها کرد و توی زمین خوابید، نتیجه بازی رو عوض کرد.
  • احمد A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    56 17
    درود بر غفور
  • بی نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    40 43
    بله آقای محمودی در لحظاتی از بازی 4 ست به عبادی پور بازی دادیمو طبیعی هست که کنترل بازی از دستمون خارج بشه ;
  • mahdi4444 IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    58 5
    شما عالی هستید فقط توقع از شماها بالا رفته وگرنه شما خودتونو تو بازی امریکاقهرمان لیگ جهانی نشون دادید زنده باد ایرااان
  • شایان IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    75 19
    بیچاره عبادی پور
  • محمد امین IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    24 17
    یکی بیاد بگه این سرمربی والیبال ایران چرا به ترکیب تیم برنده اش در مقابل امریکا دست می بره و یهو شهرام محمودی رو جایگزین بهترین بازیکن و امتیاز اورترین بازیکن تیمش یعنی غفور می کنه ؟ واقعا میرزاجانپور توبازی فرانسه کجا بود ما اگر به تیم فرانسه باختیم بخاطر بی تدبیری خودمون بود نه بازی خوب اونا بعله
  • مرتضی IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    12 15
    یاشاسین افتخار آذربایجان
  • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    15 24
    همچين ميگه دوباره به زمين برگشتم اما چه فايده باختيم، انگار وقتى اون بود همه بازيارو مى برديم، اتفاقا يكى از دلايل باخت شما بودى، ولى ظاهرا برادرتون تو دوره كواچ ميتونه حرفشو به كرسى بنشونه
  • بی نام A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    10 23
    متاسفانه توی این بازی یه جورایی فهمیدیم که تیم به امیر غفور وابسته شده و این اصلا خوب نیست باید ذخیره مناسبی برای امیر غفور پیدا کنیم.
  • سروکاشمر RO ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    19 12
    فقط امیرغفور . امتیازاور ترین بازیکن رو بکشی بیرون نتیجه ش میشه همین
  • زینب EU ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    10 1
    به نظرمن بچه ها مثل همیشه نبودن ولی خسته نباشن . همیشه که نمیشه برد. زنده باد شهرام محمودی ...
  • بی نام IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    2 2
    عبادى پور خيلى پيشرفت داشته كمى به خودتون زحمت بديد دقت كنيد ميتونه كم كم بازيكن فيكس بشه عبادى پور از تلاشت متشكريم