در ششمین روز مسابقات بوکس هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون، پیروزی های ملی‌پوشان کشورمان تداوم پیدا کرد.

فتح ا... فتحی: بر اين اساس در وزن 81- كيلوگرم احسان روزبهاني با راهيابي به جمع چهار نفر پاياني، مدال برنز خود را قطعي كرد. روزبهاني ديروز مقابل كولديپ سينگ از هند 3 بر صفر پيروز شد و به جمع چهار نفر پاياني اين وزن رسيد. روزبهاني در مرحله نيمه‌نهايي حريف بسيار دشواري دارد و بايد با عادلبك نيازيمبتف از قزاقستان كه قهرماني المپيك را دركارنامه دارد مبارزه كند. روزبهاني درباره مبارزه مرحله نيمه‌نهايي‌اش مي‌گويد‌: «حريف قزاق من قهرمان المپيك است و مي‌خواهم با شكست او هم انتقام شكست در المپيك را بگيرم و هم مدال خوشرنگي را كسب كنم. اگر حریف قزاق را ببرم قول كسب مدال طلا را مي‌دهم . تمام توانم را براي بازي با قزاق گذاشته‌ام.» 

در وزن 75- كيلوگرم سجاد محرابي در مبارزه اول خود با نتيجه 3 بر صفر فيدا اسلام ارشاد از فلسطين را شكست داد و به جمع هشت بوكسور برتر المپيك آسيايي راه يافت. محرابي در اين مبارزه راند اول را با اختلاف بسيار كم پيروز شد اما در راند دوم با ضربات سنگين حريفش را گيج كرد و توانست 10 بر 8 پيروز شود. او در راند سوم هم 10 بر 8 پيروز شد تا فرد پيروز رينگ لقب بگيرد. بوكسور وزن 75- كيلوگرم ايران براي رسيدن به جمع چهار نفر نهايي اين وزن بايد امروز با ژانيبك الميخناف از قزاقستان روبهرو شود. محرابي درحالي به مصاف ژانيبك حريف قزاقستاني خود در مرحله يك چهارم نهايي مي‌رود كه افتخارات حريف نشان از كار سخت محرابي دارد.
محرابي درباره بازي مقابل حريف قزاق مي‌گويد‌: «فرقي نمي‌كند كه حريفم از قزاقستان است و يا از كره مريخ، هدفم رسيدن به مدال است و خود را براي رويارويي با هر حريفي آماده كرده‌ام. قول مي‌دهم كه غفلت نمي‌كنم و فقط براي مدال مشت مي‌زنم.»
در وزن 69- كيلوگرم امين قاسميپور با شكست مقابل سردار هدايبرديف نماينده تركمنستان از دور بازي‌هاي آسيايي اينچئون حذف شد.
در ادامه مسابقات امروز تيم ايران سه نماينده ‌دارد كه طبق برنامه در وزن 91+ كيلوگرم جاسم دلاوري با كيم دو هيون از كره جنوبي، 91- كيلوگرم علي مظاهري با اوتانبايار از مغولستان و سجاد محرابي در وزن 75- كيلوگرم با ژانيبك الميخناف از قزاقستان روبه رو مي‌شوند.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =