تسنیم نوشت:

وزیر دادگستری با اشاره به وحشی‌گری‌های گروه‌های داعشی تحت عنوان اسلام، گفت: رئیس‌جمهور آمریکا از پیشرفت‌های ایران در جوامع بین‌المللی هراسان بوده و کشور ایران از اینکه امروز فضای جهانی را گرفته وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی عصر امروز در همایش تکریم علامه شیخ عبدالکریم گزی با بیان اینکه علمای بزرگ دینی الگویی برای همگان و ارزش‌های اسلامی را نشان می‌دهند، گفت: مردم داری، تقوا، ساده زیستی، توجه به مردم جهان و کمک به نیازمندان از شاخصه‌های اسلامی است.
او گفت: داعش با وحشی‌گری و کشتار مردم بی گناه پیش می‌روند و این حرکات ضد اسلامی را در راستای اهداف اسلامی معرفی می‌کنند اما ملت‌های جهان می‌دانند که وحشی‌گری نشان از اسلام نیست بلکه دلجویی و کمک به مردم از آموزه‌های اسلامی است.
او اتحاد و همبستگی مردم را ضروری خواند و گفت: ملت ایران با اتحاد و برادری در برابر دشمنان ایستادند و به پیروزی رسیدند که علما در پیروزی ملت ایران و به ویژه نقش رهبری موثر و مهم بود که باید همه بر محوریت علما متحد و منسجم باشند.
او موفقیت ایران در جوامع بین‌المللی را از شاخصه‌های پیشرفت کشور دانست و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا از پیشرفت‌های ایران در جوامع بین‌المللی هراسان بوده و کشور ایران از اینکه امروز فضای جهانی را گرفته وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده است.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 378687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    17 0
    شما جای نظر دادن در موارد امور بین الملل یه سرو سامانی به وضع مراجعین به دادگاها و انبوه پرونده های کلاهبرداری و چک برگشتی بده که کمر اقتصاد ایران را شکسته
  • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    10 0
    مگه ما چی هستیم همه ازمون میترسن؟
  • بی نام A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    14 0
    باب، به خدا، به پیر، به پیغمبر، اینطور نیست. همچی فرمودید «پیشرفت‌های ایران در جوامع بین‌المللی» که مجبور شدم بروم دنبال سابقه اش بگردم ببینم صحبت کدام جوامع بین المللی را می فرمائید. اینقدر زور نزنین خودتونو با اونا مقایسه کنید. پیشرفت بکنیم نوش جونمون و سبب افتخاره، چه نیازی به مقایسه است. چه عقده حقارتی داریم که حتما خودمون رو بایستی با اونا مقایسه کنیم؟ می خواهین مقایسه کنید با ترکیه مقایسه کنید که همسایه بغل دستی مون است.
  • زهره A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    16 0
    اگر به توافق اتمی نرسیم اونوقت معلوم میشه کی وحشت از سر تا پاشو فرا می گیره.