میزان نوشت:

پس از پایان بررسی سوال ملی موسوی لارگانی از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برخی نمایندگان مجلس با یکدیگر درگیری لفظی داشتند.

چند نماینده مجلس نسبت به رای گیری نکردن سوال ملی موسوی لارگانی از ربیعی اعتراض کردند و حتی گاهی صدای بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رییسه مجلس به جایگاه خبرنگاران می رسید.

در دقایق پایانی جلسه پورابراهیمی نماینده کرمان خواستار تذکر شفاهی شد و گفت: وظیفه هیئت رییسه حفظ شان و جایگاه مجلس است.

او ادامه داد: بنده صبح از موسوی لارگانی پرسیدم که از سخنان آقای وزیر در کمیسیون قانع نشده اید و آیا می خواهید این سوال را به رای بگذارید ایشان پاسخ دادند که بستگی به توضیحات آقای ربیعی دارد و این در حالی است که سوال و جواب مطرح شده در صحن علنی مجلس هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشتند و آقای ربیعی توضیحات جدیدی نسبت به کمیسیون ارائه نکرد.

او ادامه داد: بنده 9 ماه است که از آقای وزیر سوال دارم آیا بهتر نیست که به جای این که وقت مجلس را بگیرید سوالات منطقی را در دستور کار قرار دهید.

او خطاب به لاریجانی گفت: چند روز پیش خود شما به بنده گفتید که تذکر شما به آقای وزیر وارد است، اما هنوز وقتی برای آن اختصاص نداده اید.

لاریجانی رییس مجلس در پاسخ گفت: سوالات نمایندگان از وزیران زیاد است و در همین راستا قرار شد در هفته بعداز سرکشی به حوزه های انتخابی خود یک روز خاص را برای بررسی سوالات نمایندگان از وزرا قرار دهیم.

پس از سخنان لاریجانی موسوی لارگانی گفت: سوال بنده ارتباطی با آقای پورابراهیمی ندارد آیا ایشان وکیل مدافع بنده هستند که اسم مرا می آورند.

او خطاب به لاریجانی گفت: خود شما جلسه را مدیریت می کنید و نمی گذارید که درباره سوالات رای گیری شود و نگذاشتید سوال بنده از وزیر جهاد کشاورزی رای بیاورد.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 382715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =