بعد از هفت سال فیلمی از یک کارگردان اکران می‌شود/ آغاز نمایش «میهمان داریم» با 30 سینما

تازه‌ترین ساخته سینمایی محمدمهدی عسگرپور با عنوان «میهمان داریم» از چهارشنبه 21 آبان‌ماه در 30 سالن سینمای تهران و شهرستان روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بعد از آنکه «اقلیما» به کارگردانی عسگرپور در سال 1385 ساخته شد و در سال 1386 به نمایش عمومی درآمد، این کارگردان فیلمی متفاوت با نام «هفت و پنج دقیقه» ساخت. او برای ساخت این فیلم راهی خارج از کشور شد و در آن داستان سه زن را روایت کرد که هر کدام در آستانه فروپاشی و بحرانی جدی هستند. این فیلم عسگرپور هیچ‌گاه امکان اکران عمومی نیافت.
بعد از آنکه مدتی عسگرپور بیشتر روی فعالیت‌های صنفی و سریال‌سازی متمرکز بود، در سال 1391 سراغ ساخت «میهمان داریم» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی رفت؛ فیلمی که حوزه هنری سرمایه‌گذار آن است.
«مهمان داریم» روایتی از یک خانواده است؛ پرویز پرستویی و آهو خردمند پدر و مادر این خانواده‌اند و بهرر
وز شعیبی، سهیلا گلستانی، محمد و مهدی صادقی فرزندان آنان. فیلم روایت فرازی از زندگی آنان است.
نمایش فیلم عسگرپور در جریان جشنواره فیلم فجر با استقبال منتقدان و مخاطبان مواجه شده بود.


سهیلا گلستانی در نمایی از فیلم
این فیلم از 21 آبان ماه در سینماهای استقلال، آزادی، بهمن، سپیده، شاهد، مرکزی، ماندانا، ملت، راگا، تماشا، پردیس کوروش، پردیس زندگی، شکوفه، اریکه ایرانیان، سمرقند، برج میلاد، فرهنگ، جوان در تهران اکران عمومی می‌شود.

همچنین «میهمان داریم» در شهرهای ارومیه، همدان، مشهد، کاشان، کرج، تبریز، شیراز، سنندج، قزوین، زنجان، گرگان و بروجرد همزمان با تهران روی پرده می‌رود.

عوامل تولید «میهمان داریم» عبارتند از:نویسنده و کارگردان:محمد مهدی عسگرپور، مدیرفیلمبرداری:محمد آلادپوش، طراح گریم:مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس:کیوان مقدم، صدابردار:ساسان نخعی، تدوین: محمدرضا موئینی، صداگذار:سید محمد کشفی، موسیقی:علیرضا کهن دیری و تهیه کننده:منوچهر محمدی. این فیلم محصوصل حوزه هنری است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =