مراسم معرفی برترین های فوتبال آسیا امروز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نانیل فیلیپین امروز میزبان مراسم معرفی برترین های فوتبال آسیا بود. در این مراسم سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور داشتند. علی دایی و همایون بهزادی دو پیشکسوت فوتبال ایران در کنار چهره هایی مانند یاسوهیکو اوکودرا از ژاپن، سامی الجابر از عربستان و هری کیول از استرالیا به عنوان مشاهیر فوتبال آسیا معرفی شدند.
ایران در این مراسم در سه بخش نامزد دریافت جایزه بهترین بود که تنها در بخش بهترین بازیکن فوتسال به جایزه رسیدیم. در بخش بازی جوانمردانه که تیم ملی ایران نامزد آن بود جایزه به کره جنوبی رسید. اصغر حسن زاده هم به عنوان برترین بازیکن فوتسال قاره انتخاب شد. در بخش بهترین داور فوتبال قاره هم جایزه به روشن ایرماتوف رسید و علیرضا فغانی که نامزد دریافت این جایزه بود، ناکام ماند.
در این مراسم فدراسیون فوتبال ژاپن به عنوان برترین فدراسیون قاره، تیم ملی فلسطین به عنوان برترین تیم فوتبال مردان، تیم ملی ژاپن به عنوان برترین تیم فوتسال قاره، پوپوویچ سرمربی تیم وسترن استرالیا به عنوان برترین مربی سال، آساموآ ژیان مهاجم غنایی العین به عنوان بهترین بازیکن خارجی شاغل در فوتبال آسیا، تیم فوتبال ژاپن به عنوان بهترین تیم ملی زنان آسیا، باشگاه وسترن استرالیا به عنوان برترین تیم باشگاهی آسیا و ناصر الشمرانی عربستانی به عنوان برترین بازیکن سال فوتبال آسیا معرفی شدند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    14 1
    به خدا همـــون یک جایزه را هم به این فوتبال ورشکسته و از رده خارج نمی دادند اعتبارمان بیشتر حفظ میشد
  • بی نام A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    10 11
    چه دل خجسته ای دارید شما ،استاد فغانی با گندی که تو بازی جام باشگاههای آسیا زده بره خدا رو شکر کنه که محروم نشده ،خدا جای حق نشسته استاد،دلم خنک شد وکلی بهت خندیدم خخخخخخخخخخخ حالا این بااون ظلمهای که به استقلال کردی فکر کنمیه کم تلافیش در اومده باشه خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • احمد اشرفي نوشنق از اردبيل A1 ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    2 7
    نوكرتم حسن زاده خيلي مردي
  • بی نام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    10 5
    تیم ملی فلسطین به عنوان برترین تیم فوتبال مردان دور همی یه جایزه ای خواسن بدن
  • مهدی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
    5 1
    اونم برا فوتبال ما زیاده
  • مهدی IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    2 0
    مگه تیم فوتسال ایران تو آسیا اول نیست؟؟؟