فارس نوشت:

به دنبال هک شدن شبکه رایانه‌ای سونی پیکچرز و تهدیدات هکرها علیه فیلم سینمایی مصاحبه که به تمسخر رهبر کره شمالی می‌پردازد، سونی از اکران آنلاین فیلم یاد شده خبر داد.

به نقل از پی‌سی مگ، برخی کارشناسان امنیتی معتقدند علت هجوم هکری هفته های گذشته به سونی پیکچرز ساخت همین فیلم بوده که داستان دو خبرنگار آمریکایی را بیان می کند که به بهانه مصاحبه با رهبر کره شمالی به این کشور می روند تا در واقع وی را ترور کنند. این حمله هکری به دولت کره شمالی نسبت داده شده، اما دولت این کشور ضمن ابراز خرسندی از حمله یاد شده دخالت خود را در آن انکار کرده است.

پس از آنکه نمایش فیلم مذکور در سینماها به علت نگرانی از تهدیدات تروریستی لغو شد، سونی اعلام کرد که مشاهده آنلاین آن را در اینترنت ممکن می کند. علاقمندان همچنین می توانند فیلم مصاحبه را از فروشگاه گوگل پلی کرایه کنند یا با پرداخت مبالغی آن را در یوتیوب، سرویس ویدیویی ایکس باکس و همین طور وب سایت seetheinterview.com مشاهده کنند.

علاقمندان برای مشاهده آنلاین این فیلم باید 6 دلار پرداخت کنند. همچنین برای خرید نسخه اچ دی فیلم باید 15 دلار پرداخت شود. این اولین بار است که یک فیلم سینمایی که برای اکران عمومی آن در سینماها برنامه ریزی شده بود توسط یک استودیوی بزرگ فیلم سازی هالیوودی تنها در اینترنت اکران می شود. اگر چه این تصمیم ناخواسته بوده و ناشی از حملات هکرهاست، اما ممکن است در آینده موجب تحولاتی در اکران فیلم های سینمایی جدید شود.

مشاهده آنلاین یا خرید فیلم مذکور فعلا تنها در آمریکا و کانادا ممکن است و برای مشاهده آن با کیفیت مناسب اتصال به اینترنت با حداقل سرعت 3 مگابیت در ثانیه ضروری است.

 

45503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قلي IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    6 0
    3مگابيت؟خوراك ايرانه،ديدنش 6ماه بيشتر طول نميكشه.