سالهای بی قرار را با هزار تومان روی موبایل مرور کنید

نسخه الکترونیک کتاب «سال های بی قرار»‌ خاطرات جواد منصوری نوشته محسن کاظمی عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، نسخه الکترونیک کتاب‌ «سال‌های بی‌قرار» در برگیرنده خاطرات جواد منصوری با کوشش و تدوین محسن کاظمی 17 دی ماه رونمایی مجازی خواهد شد. علاقمندان می توانند از تاریخ چهارشنبه 17 دی ماه تا بیست و چهارم دی ماه به مدت یک هفته این کتاب را با شصت درصد تخفیف یعنی با قیمت هزار تومان از کتابخانه اختصاصی سوره مهر دریافت کنند.

«سال های بی قرار»‌ مربوط به خاطرات جواد منصوری از فعالان و مبارزان دوره پهلوی است. منصوری از مبارزان و فعالان انقلابی است که به خاطر فعالیت های مستمر علیه رژیم طاغوت، در دو نوبت به زندان شاه می افتد. وی در طول مبارازت خود با گروه های مختلف مبارز سیاسی همکاری داشته است.

از دیگر کتاب هایی که با تخفیف ویژه رونمایی مجازی منتشر شده است می توان به کتاب های زندان الرشید، جلد اول ستاره های نبرد هوایی و پنجره های تشنه اشاره کرد. تا کنون نزدیک به 550 عنوان کتاب الکترونیک تولید و در کتابخانه اختصاصی سوره مهر عرضه شده است.

علاقمندان می توانند نسخه اندروید و نسخه ویندوز کتابخانه اختصاصی سوره مهر را اینجــا دریافت کنند.

بنابراین گزارش، این ناشر همچنین «مرد ابرپوش»، روایت داستانی از زندگی شهید منصور ستاری، فرمانده نامدار دفاع مقدس به روایت حمید نوایی را برا یازدهمین بار منتشر و روانه بازار نشر کرد. این کتاب جلد شانزدهم از مجموعه «قصه فرماندهان» در 19 بخش زندگی شهید ستاری در دوران های مختلف روایت کرده است.

«نغمه های آسمانی، عطش یادگیری، قرص نان، قدرت اراده، کتاب یا لباس نو، رویای دست‌یافتنی و... » عنوان بخش هایی از کتاب هستند. کتاب از شروع تولد شهید تا زمان شهادتش به رشته تحریر درآمده است.


نویسنده تلاش دارد در سراسر کتاب بدون افتادن در دام کلیشه و شعار، نبوغ و نخبگی شهید ستاری را در داستان جاری سازد. ایثار و از خودگذشتگی شهید ستاری در هشتمین بخش از کتاب به شکل جالبی متبلور شده است.

شهید ستاری طرح‌ها و ابتکارات زیادی در تجهیز سیستم‌های راداری و پدافندی به اجرا درآورد که موجب ارتقای کارایی سیستم راداری ایران در طول جنگ گشت. در سال ۱۳۶۲به‌دلیل کارایی و لیاقتی که از خود نشان داده بود به‌سمت معاونت عملیات پدافند نیروی هوایی منصوب گشت. سال ۱۳۶۴زمان ارتقاء او به‌سمت معاونت طرح و برنامه نیروی هوایی بود. سرانجام در بهمن ۱۳۶۵به‌فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب گردید و تا پایان عمر خود عهده‌دار این مسئولیت بود. و سرانجام در حالیکه ۴۶سال داشت، در دی ۱۳۷۳در سانحه سقوط هواپیما در نزدیکی فرودگاه اصفهان به همراه تعدادی از افسران بلندپایه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین پنجمین چاپ داستان «قاصدک» به قلم علی موذنی به زودی منتشر و روانه بازار نشر خواهد شد. قاصدک روزگار خانواده ای را در زمان دفاع مقدس روایت می کند که پدر خانواده به جبهه رفته است و مادر خانواده (آذر) که نگران شوهرش (هاشم) است، باید پاسخگوی بهانه ها و دلتنگی های فرزندش (امید) باشد.

راوی داستان مادر خانواده است که گاهی در حال سر و کله زدن با فرزند خردسالش است و گاهی دارد از زمانه، گرفتاری ها و دل مشغولی های خود در عالم خیال با شوهرش صحبت می کند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =