نسیم آنلاین نوشت:

فیضی گفت: پرونده‌های بزرگ تخلفات در شهرداری تهران بی ارتباط با فساد اداری نیست. رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران:در ۹ ماهه نخست سال شکایات ثبت شده در سامانه ۱۸۸۸ کاهش ۱۵ درصدی داشته. در شش ماهه ابتدایی سال ۴۰ مورد شکایت در حوزه فروشگاه‌های شهروند ثبت شده است.

مصطفی فیضی در حاشیه بیست و دومین همایش مدیران بازرسی شهرداری‌های کلانشهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شکایات از ابتدای سال به میزان قابل توجهی کاهش و تقدیر و تشکر از شهرداری افزایش یافته است گفت: ادعا ندارم فساد اداری و مالی در شهرداری تهران خاتمه یافته ولی متاسفانه در شهرداری بخش عمده‌ای از مفاسد به‌دلیل ارتباط کارمندان با مراجعان در حوزه‌های مالی و اقتصادی است لذا همکاری مردم جهت کاهش فساد اداری در شهرداری بسیار موثر است.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه فعالیت‌هایی را تاکنون انجام داده‌ایم که به صورت فرایندی فساد را درشهرداری کاهش دهیم گفت: بدنبال این مسئله هستیم که در حوزه شهرسازی شهروندان عوارض را به صورت کامل در بانک پرداخت کنند و فعالیت‌های مجازی در حوزه شهرسازی و مالی آغاز شده که نتایج موثری را در جهت کاهش فساد به همراه دارد.

فیضی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص تخلف پاساژ علاءالدین گفت: حتما از نگاه بازرسی آنچه در پروژه‌های بزرگ تهران تخلف می‌بینیم بعید می‌دانم بدون ارتباط با فساد اداری شکل گرفته باشد. بازرسی ها در این رابطه انجام می‌شود .

 

 

45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ميثم IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    4 0
    شهرداري و فساد مالي ؟ استغفرالله
  • جعفر A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    5 0
    چرا شهردار استعفا نمیده؟
  • محمد IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    1 0
    دو تا زمین خاکی در کوچه ما هست که هر وقت شهرداری این زمینها را توسط لودر صاف میکند شب بعد چندین کامیون نخاله که باید در بیرون شهر تخلیه شود شبانه در این قطعه زمینها تخلیه میشود و این نخاله ها دقیقا بعد از تسطیحی که شهرداری انجام می دهداری تخلیه میشود ایا ارتباطی بین مسیول تسطیح شهرداری ناحیه واین کامیون های متخلف وجود دارد هر چقدر اهالی محل به شهرداری ناحیه 4 منطقه 2 مراجعه وشکایت کرده اند هیچ اقدامی در خصوص زدن گارد ریل وجلوگیری از این کار بعمل نیامده است
  • عزت الله محسنی A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
    2 0
    سلام ترا به خدا مشکل بنده حدود ۲۴ ساله پیگیر سند ملک معوض که از شهرداری گرفتم هستم دراملاک مستغلات شهرداری خ شهید فیاض بخش ترا خدا پیگری کنید