۰ نفر
۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

کمال تبریزی کارگردان سریال «ابله» در نخستین قسمت آن به تازگی توزیع شده، در نقش خودش بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «ابله» که نخستین تجربه تبریزی در شبکه نمایش خانگی است هر ده روز یک بار توزیع می‌شود. 

تبریزی در نخستین قسمت این سریال در نقش خودش به عنوان بازیگر حضور دارد. همچنین محسن رمضانی بازیگر روشندل فیلم «رنگ خدا» نیز در این قسمت به عنوان بازیگر حضور دارد. 

«ابله» داستان فیلمنامه‌نویس جوانی است که متخصص نوشتن فیلمنامه‌های جنایی و پلیسی است اما نمی‌داند شغل قاتل فیلمنامه‌هایش را چطور انتخاب کند تا به کسی بر نخورد. 

در این سریال بازیگران بسیاری چون مهران احمدی، هانیه توسلی، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، بهنام تشکر، مجید صالحی، شبنم مقدمی، هوتن شکیبا، سیامک انصاری، یکتا ناصر، بهادر مالکی و ... حضور دارند. 

همراه با هر قسمت تازه «ابله»‌ بخشی با عنوان «ابله‌تر» نیز عرضه شده که در آن هر بار گفت‌وگوهایی با بازیگران وعوامل این سریال صورت می‌گیرد. 

قسمت اول «ابله‌تر» با گویندگی هوتن شکیبا به معرفی عوامل و دست‌اندرکاران این سریال اختصاص داشت. این سریال با تهیه‌کنندگی محمد مسعود توسط موسسه تصویرگستر پاسارگاد و با قیمت ۳ هزار تومان عرضه شده است. 

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    74 21
    قسمت اولش که اصلا خوب نبود...
  • بی نام A1 ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    67 16
    چرا بايد طنز اين شكلي بشه ؟ حرفهاي دو پهلو زشت و بي معني ، بي موضوع بودن ، مسخره كردن و دلقك بازي خدا وكيلي ادم سريال هاي خارجي رو ميبينه ما خودمون رو ميبينه اصلا ناميد ميشه. اصلا اين سريال متن داشته ؟؟؟؟
  • کورش A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    23 39
    بد نبود گروه بازیگریش یه ستاره کم داره اینا اکثرا مکمل هستن یه ستاره میخواست که بیننده منتظر بازیش باشه یکی در حد پرستویی یا مثلا حسینی
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
    3 2
    بنظرم كار ضعيفي بود