وزنه بردار ایران چشم انتظار رای مردم برای جهانی شدن است.

مرتضی رضایی:کیانوش رستمی این روزها به جز استراحت کاری نمی کند.به قول خودش:«اصلا به وزنه برداری فکر هم نمی کنم.»پس از مدال طلایی که در بازی های آسیایی آورد آنقدر تحت فشار قرار گرفت که مصاحبه کرد و گفت:«شاید برای همیشه از وزنه برداری بروم.»او به نظر روی حرفی که زده مصمم است چون هنوز هم تغییری در تصمیمی که گرفته ایجاد نشده است.

می دانی که به عنوان وزنه بردار ایران شانس انتخاب به عنوان بهترین وزنه بردار جهان را داری؟

بله شنیدم.خدا را شکر می کنم که من این شانس را دارم.

فکر می کنی بتوانی این عنوان را از آن خودت کنی؟

بستگی به مردم عزیزمان دارد.اینکه چطور در این رای گیری ظاهر می شوند.من از مردم درخواست دارم که ورزشکاران خودشان را تنها نگذارند.این کار آنها باعث می شود تا عنوان بهترین ها همیشه برای ایران باشد.

این روزها کم پیدا هستی.نکند واقعا تصمیم ات برای خداحافظی جدی است؟

من خیلی وقت است که این تصمیم را گرفته ام.هنوز هم تغییری در آن ایجاد نشده است.

واقعا نمی خواهی برگردی؟

فعلا که تمرین نمی کنم.اصلا این روزها به وزنه برداری فکر نمی کنم.خودم هم نمی دانم که باید چه تصمیمی بگیرم.

از فدراسیون کسی با تو تماس نگرفته که منصرف ات کند؟

نه.هیچ کس به من زنگ نزده.تا زمانی که مدال می خواهند هر روز تماس،زنگ و توجه.اما بعد از اینکه مدال را می گیری دیگر خبری نمی شود.من که در بازی های آسیایی طلا آوردم جایگاهم نسبت به قبل بدتر شد.وای به حال بقیه بچه ها.

یعنی انگیزه ای نداری که برای سهمیه المپیک بجنگی؟

تقریبا دو سال مانده.اما هنوز خبری نیست.اصلا نمی دانیم اردو چه زمانی شروع می شود یا اصلا اردویی داریم؟رییس فدراسیون هم که وضعیت مشخصی ندارد.انتخابات نزدیک است و مشخص نیست که چه اتفاقی می افتد.من می گویم ورزشکار نباید اسیر این اتفاق ها شود.ما باید هرچه زودتر تمرینات مان را شروع کنیم تا خدای ناکرده مشکلی نداشته باشیم.

یک سوال می پرسم که دوست دارم شفاف به آن پاسخ بدهی.در مقطعی به کادر فنی تیم ملی اعتراض شد.خیلی ها می گویند مربیان تیم ملی به روز نیستند و یا به زبان ساده تر علم ورزش ندارند.

نظر من این نیست.به نظر من هم بار فنی آقای بهمن زارع بالا بود و هم علم ورزش ایشان.من خودم شخصا کار ایشان را قبول دارم.برنامه ریزی ها هیچ وقت بد نبوده است.هر کسی هم که آسیب می دید به خوبی به او توجه می شد.البته مشکلاتی بود که بچه ها را از بیرون فدراسیون تحریک می کردند.

از بیرون فدراسیون؟

البته من نمی خواهم زیاد در این مورد حرف بزنم.اما مطمئن هستم آنهایی هم که این کارها را می کنند ایرانی هستند و قطعا دلشان برای ورزش می سوزد.فکر نمی کنم آنها بخواهند کاری کنند که بچه های ما مدال نگیرند.مسلما هر ایرانی دوست دارد ورزشکار کشورش پیشرفت کند.

 به عنوان سوال آخر کیانوش رستمی چه زمانی به وزنه برداری بر می گردد؟

فعلا بلاتکلیف هستم.باید ببینم از چه زمانی شرایط خوب می شود تا بتوانم تمریناتم را از سر بگیرم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 395135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لر A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    8 2
    مطمئنم ميتوني پنجمين نفري باشي كه ششمين طلاي وزنه برداري ايران رو به گردن بندازي و به تاريخ ملحق بشي گرچه همين الانم كلي زحمت كشيدي و عالي كار كردي ولي حيفه حيف...