ایرنا نوشت:

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه گفت: قاتل 43 ساله ساوجی امروز پنج شنبه با همکاری خانواده مقتول در پای چوبه دار بخشیده شد.

حجت الله درودگر  گفت: این قاتل در شرایطی که اجرای حکم قصاص برایش آغاز شده بود و طناب دار بر گردن معلق در میان آسمان و زمین بود با بخشش خانواده مقتول مهلت مجدد حیات یافت.

او گفت: این قاتل در سال 1378 به عنوان مسافر در خودروی فردی به نام صفر علی فلاح سوار می شود و پس از کشتن وی، خودرو و اموالش را به سرقت می برد. مقتول توسط این محکوم مسموم شده بود که پس از مدتی هوشیاری خود را به دست می آورد و در پی مقاومتش به دست قاتل جان باخته و جسدش در جاده رها می شود.

دادستان انقلاب و عمومی شهرستان ساوه گفت: پرونده این قتل در شعبه 102 جزایی دادسرای ساوه پیگیری شد و در نهایتشعبه 27 دیوان عالی کشور حکم قصاص در محوطه زندان این شهرستان برای قاتل صادر کرد.

درودگر گفت: قاتل به دلیل اجرا شدن حکم تنها چند ثانیه با مرگ فاصله داشت که بلافاصله طناب دار از گردنش بریده شد و با انجام معاینات پزشکی مشکلات سلامت وی رفع شد و به زندان بازگشت.

اولیای دم مقتول بدون دریافت هیچ وجهی اعلام رضایت کردند و فقط مقرر شد مبلغ 150 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط قاتل به بیمارستان کودکان سرطانی وابسته به موسسه خیریه محک واریز و مدارک آن پیوست پرونده شود.

دادستان ساوه گفت: با تلاش های دستگاه قضایی شهرستان به ویژه شورای حل اختلاف امسال افزایش چشمگیر در حوزه بخشش محکومان به قصاص ساوه به چشم می خورد.

23282 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    36 0
    طرف. آگه اینقدر پول داشته چرا با زورگیری آدم کشته،عجیب
    • بی نام IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
      1 0
      100 اشتباه تایپی بوده.