۰ نفر
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
چوپان معاصر هم به تهران رسید

مجموعه کاریکلماتورها و مناجات طنزگونه یک شاعر جوان با خدا در قالب کتابی با عنوان «چوپان معاصر» منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب طنز «چوپان معاصر»، با عنوان فرعی «مجموعه مناجات های بنده» نوشته رضا احسان پور از سوی انتشارات سروش منتشر شد.

این کتاب مجموعه مناجات های نویسنده با پرودگار خویش است که با زبانی ساده و عامیانه به نگارش در آمده است. نویسنده در این مجموعه با تالیف کاریکلماتورهایی سعی کرده با بازی کلمات روحی از طنز را در جملات خود جاری سازد تا خواننده با خواندن آنها علاوه بر تعمق و تفکر، لبخندی نیز بزند.

البته کتاب با وجود لحن طنزگونه و امروزی، مفاهیم باارزشی را نیز به خواننده منتقل می کند. نویسنده همچنین در مناجات های خود سعی کرده از مسائل و موضوعات روز جامعه استفاده کرده و آنها را با بیانی شیرین برای مخاطب خود بیان کند. به طور مثال در بخشی از مناجات های این کتاب عنوان شده:
«خدایا ما را به اندازه خودت دوست داشته باش، خدایا بعضی وقت ها توی ماه رمضان حواس مرا پرت کن تا بروم چیزی بخورم!، خدایا ممنوم که فقط یکی هستی، خدایا یک کلیک هم روی ما بکن و...»

به اعتقاد ناشر یکی دیگر از ویژگی های کتاب این است که نویسنده به کوتاه نویسی مناجات های خود روی آورده تا هم به لطافت کار بیفزاید و هم اینکه حوصله مخاطب سر نرود. از سوی دیگر وجود تصاویری که آنها هم در قالب نماهایی طنزآمیز و مرتبط با مطالب نویسنده به تصویر کشیده شده است، سبب شده خوانندگان بتوانند با آن ارتباط نزدیکی برقرار کنند.

این کتاب با قیمت 3500 تومان روانه بازار نشر شده است.

6060

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    خدا .... دوستت دارم حتّی توی جهنّم خدا میگن تو همهمه آدمها صدا بنده هاتو میشنوی . خدا اگه میشنوی چرا جوابمو نمیدی. خدا دارم میگم یا الله پس چرا لبیک نمیگویی...