رئیس پلیس کشور از بکارگیری هزار دوربین ثابت، ۳ هزار دوربین سیار ثبت تخلف و همچنین ۲ هزار دوربین نظارتی در ۲۰۰ هزار کیلومتر راه‌های کشور در طرح نوروزی خبرداد.

به گزارش تسنیم، سردار حسین اشتری در رزمایش بزرگ نوروزی سال 94 با اشاره به اینکه خدمت زائران و مسافران با نیت قرب خداوند ارزش بالایی دارد که کمتر از عزاداری برای بی بی دو عالم نیست گفت: مسافرت میلیون‌ها نفر از هموطنان در راه‌ها و شهرهای کشور، نیازمند عزمی جدی و تلاشی مضاعف است و امروز این رزمایش بزرگ نشاندهنده آمادگی همه سازمان‌ها و نهادهای مسئول در خدمترسانی به مسافرین و تامین ایمنی و امنیت آنهاست.

او با اشاره به سازماندهی 500 هزار نفر در اقصی‌نقاط کشور خطاب به حاضران در این طرح گفت: حضور شما مایه دلگرمی مسافران نوروزی و افزایش هر ساله سفرها به دلیل امنیت پایدار و خدمات سریع و به موقع در کشور است.

فرمانده ناجا ادامه داد: خدمات و تلاش‌های کارکنان سازمان راهداری، امداد و نجات هلال احمر، مرکز فوریت‌های پزشکی، آتش‌نشانی، امداد خودروها، پلیس و سایر نهادهای مسئول در این ایام بر کسی پوشیده نیست و بنا به فرمایش رهبری خدمت به مردم یک افتخار است و هر چه دشوارتر باشد افتخار آن بیشتر و صواب الهی آن بالاتر است.

اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی با حداکثر توان و بهره‌گیری از آخرین تجهیزات الکترونیکی در طرح نوروزی حضور خواهد داشت، گفت: ماموران پلیس در 200 هزار کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و همچنین بیش از 500 شهر کشور حضور دارند و امنیت و ایمنی مسافران نوروزی را تامین می‌کنند.

او ادامه داد: برای تحقق این امر بیش از هزار دوربین ثابت و 3 هزار دوربین سیار تخلفات رانندگی را رصد و بیش از 2 هزار دوربین نظارتی آماده‌اند تا با معدود متخلفان برخورد کنند.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه پلیس راهور در خط مقدم ارائه خدمات نوروزی قرار دارد، گفت: همکاری مردم و مسافران همانند سال‌های گذشته نقش بسزایی در کاهش تلفات رانندگی دارد و خوشبختانه در 4 سال گذشته با همکاری خوب تمامی دستگاه‌ها و مردم توانسته‌ایم از آمار تلفات بکاهیم.

اشتری در پایان با تقدیر و تشکر از تمامی مسئولان و دستگاه‌های مختلف ابراز امیدواری کرد که نوروز 94 نیز برگ زرینی باشد بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران.

 

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 404775

برچسب‌ها