شهردار کرج با صدور احکامی، مدیران جدید تعدادی از معاونت ها، مناطق و سازمان های این دستگاه خدمات رسان را معرفی کرد و طی آن "فرج الله ایلیات" را بر صندلی معاونت اداری و مالی خود نشاند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین-استان البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری این کلانشهر در سال 93 که لحظاتی قبل در سالن شهدای شهرداری کرج برگزار شد، دستور انتصاب و جابجایی تعدادی از مدیران شهرداری را صادر کرد که بر اساس آن "فرج الله ایلیات" به عنوان معاون جدید اداری - مالی این دستگاه معرفی شد.

بر این اساس، مدیر سابق منطقه 10 شهرداری کرج به جای "محمدرضا رضاپور" معاون سابق اداری مالی این مجموعه می نشیند و رضاپور کماکان در جایگاه قائم مقام شهردار باقی خواهد ماند. "پرویز ایوانی" به عنوان مدیر کل حوزه دفتر شهردار کرج معرفی شد.

جای "فرج الله ایلیات" در منطقه 10 این دستگاه را "حسین شریف کاظمی" گرفت و "احمدرضا خلوصی" به عنوان مدیر منطقه 2 شهرداری کرج منتصب شد.

"سیدرضا فیض" مدیرعامل سازمان زیباسازی به جای مدیر منطقه 4 شهرداری کرج نشست و "عباس سعیدی کیا" مدیریت منطقه 5 شهرداری کرج را به عهده گرفت.

طبق حکم صادره از شهردار "علیرضا کیان" با حضور در منطقه 7 مدیریت این منطقه را به عهده خواهد گرفت و "مجتبی اسکندری" به عنوان مدیر منطقه 9 شهرداری کرج معرفی شد.

عباس کمالی روستا نیز در این انتصابات جایگزین مجتبی اسکندری در منطقه 11 شد و "عباس کمالی نژاد" مدیریت منطقه 12 شهرداری کرج را به عهده گرفت.

طبق این احکام صیفی، خدابین، صدرنژاد و سعادت در سمت های خود ابقا شدند.

با تصمیمات جدید شهردار، بخشی از شاکله مدیریتی سازمان ها نیز متحول شد و "رضا زین العابدینی" به جای مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج انتصاب شد. بر این اساس عباس زارع هم اکنون به عنوان مشاور عالی شهردار در این دستگاه خدمات رسانی خواهد کرد.

"علیرضا رحیمی" به جای مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند نشست و "الهام باقری" به عنوان تنها بانوی مدیرعامل فعال در شهرداری کرج، حکم مدیریت عامل سازمان زیباسازی را دریافت کرد.

"دهقان" با حکم شهردار به عنوان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری انتخاب شد و "مهرداد فیروزبخت" مسئولیت قائم مقامی معاونت شهرسازی و معماری این دستگاه خدمات رسان را به عهده گرفت.

بر اساس تصمیم ماخوذه از سوی شهردار کرج، مظاهر سعیدی که پیش از این قائم مقام و معاون فنی و اجرایی سازمان فاوا بود، در سمت مشاور شهردار و مدیر اداره رفاه شهرداری این کلانشهر ارایه خدمت می کند. همچنین احمدرضا جمشیدی به عنوان قائم مقام معاونت اداری و مالی شهرداری کرج منصوب شد و حسین دقیقیان نیز سکان هدایت معاونت اداری و مالی سازمان آرامستانها را بر عهده گرفت.

بر اساس حکم شهردار همچنین، برزو سلیمانی به عنوان مدیر پژوهش انتخاب شد و مسئولیت روابط عمومی شهرداری به "وحید آقاشریفی" رسید. "احمد خیری" نیز که پیش از این به عنوان سرپرست این واحد فعالیت می کرد از این پس به عنوان مشاور رسانه ای شهردار فعالیت خواهد کرد.

مدیریت طرح ساماندهی شهرداری را نیز "علی جوانمرد" به عهده گرفت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸
    19 8
    ایشالا در سال جدید منشا خدمترسانی بهتری باشند