هفته‌نامه صدا نوشت:

به نظر می‌آید باراک اوباما هم از آن سریال‌ دوست‌های جدی است. او چند بار در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌هایش به سریال «خانه پوشالی» اشاره کرده و حتی گفته: «آرزو می‌کنم واشنگتن واقعی بیشتر شبیه واشنگتن خانه پوشالی باشد.» 

رییس جمهورهای پیش از اوباما به فیلم و سینما علاقه داشتند: ریچارد نیکسون عاشق فیلم مستند «پاتون»، درباره یکی از ژنرال‌های جنگ جهانی دوم بود. بیل کلینتون هم بیش از هفده بار، فیلم «های نون» را در سینمای اختصاصی کاخ سفید تماشا کرد.

اد میلیبند، رهبر حزب کارگرد انگلیس چند دی وی دی از سریال‌ها و فیلم‌های انگلیسی با درون‌مایه سیاسی را به اوباما هدیه داده و در جواب، پک کامل سریال «خانه پوشالی» را دریافت کرده است.

سریال‌های تلویزیونی مورد علاقه اوباما از این قرار هستند:‌ «خانه پوشالی»، «مش»، «پارک‌ها و تفریح‌ها»، «خانواده مدرن»، «بازی تاج و تخت»، «دانتون ابی»، «بریکینگ بد»، «امپراتوری بوردواک».

اوباما حتی در اکانت توییترش از فالوئرها و دست‌اندرکاران سریال خواست پیش‌دستی نکنند و قسمت‌های مهم سریال در فصل سوم را بازگو نکنند.

57۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 407615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • a A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    77 13
    فقط بریــــــــــــــــکینگ بـــــــــــــــد.... والتر وایت بزرگ
  • بی نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    53 6
    مگه میشه از هوس آو کارد گذشت هر 13 قسمت فصل 3 رو تو یه روز دیدم حالا باید یه سال دیگه صبر کنم تا فصل 4 بیاد ببینم خانوم آندروود رئیس جمهور میشه یا نه....
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    5 5
    "خانه پوشالی" به هیچ وجه ترجمه صحیحی نیست. زیرا hous of cards حانه ای است که با دقت و وسواس و سعی بسیار با ورق های بازی ساخته می شود اما خانه را می توان با بی دقتی محض ساخت و پوشالی هم باشد. همچنین ساخته شدن house of cards از ورق های بازی اشاره با نکاتی مثل وجود شانس و قمار در این خانه است