سردار جعفری : از تهدیدات نظامی و امنیتی عبور کرده ایم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امنیت در حد قابل قبول محقق شده و جمهوری اسلامی ایران از تهدیدات نظامی و امنیتی عبور کرده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، ‌سردار سرلشکر جعفری در همایش تجلیل از مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه، افزود‌: وضعیت انقلاب اسلامی ایران در خارج از کشور بسیار مطلوب است و ما امروز بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی را شاهد هستیم .

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به موفقیت های زیادی که در داخل و خارج به واسطه انقلاب اسلامی به دست آورده ایم، افزود: امروز آخرین دستاورد انقلاب اسلامی در یمن است که بدون دخالت مستقیم کشورمان یمنی ها با الگو پذیری از ایستادگی ایران اسلامی در برابر نظام سلطه به ایستادگی و مقاومت می پردازند و هر چه دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای انقلاب اسلامی تلاش می کنند این حرکت ایستادگی و مقاومت را خاموش و متوقف کنند نمی توانند.

امنیت، قابل قبول است

سرلشکر جعفری به مسئله امنیت‌، عدالت اجتماعی واقتصادی، تربیت معنوی و اخلاقی و رفاه و آبادانی زندگی مردم به عنوان چهار موضوع مهم اشاره کرد و افزود: آنچه که امروز توانستیم آن را در حد قابل قبول فراهم کنیم امنیت است زیرا ما از تهدیدات نظامی و امنیتی با وجود برخی مشکلات عبور کرده ایم و این دستاورد بسیار بزرگی است.

وی گفت: در سه مورد دیگر عدالت اجتماعی و اقتصادی ، تربیت اخلاقی و معنوی مردم و رفاه و آبادانی زندگی مردم تقریبا کارهایی انجام شده است که البته در برخی موارد ضعف دارد و باید تلاش بیشتری شود .

سرلشکر جعفری افزود: توسعه و پیشرفت آبادانی با جهت گیری های نامناسب بوده و یا بر اساس عدالت نبوده است که باید برای تحقق آن با برنامه دقیق تر و تلاش مضاعف عمل کرد.

وی گفت: محل تربیت فکر و قوای عقلانی انسان تعلیم است و محل تربیت نفس و قوای شهوانی انسان تزکیه است.


نیاز انقلاب به تربیت عقلانی

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: نیاز اصلی انقلاب اسلامی تربیت عقلانی است یعنی نیروی خرد انسان را استخراج کردن و برانگیخته کردن تفکر، که حلال مشکلات است .

سرلشکرجعفری به پژوهش، تحقیق و آینده نگری اشاره کرد و افزود: در سال‌های اخیر در مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه به این موارد توجه شده و کارهایی انجام شده اما نیاز است به این ویژگی ها بیشتر دقت شود.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =