امام جمعه کرج با بیان اینکه نظارت بر عملکرد اصناف و اتحادیه‌ها توسط اتاق اصناف البرز ضروری است گفت: پروانه اصنافی که مرتکب تخلف می‌شوند باید ابطال شود.

به گزارش خبرآنلاین-البرز و به نقل از خبرگزاری تسنیم ، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نمازجمعه امروز کرج با بیان اینکه یکی از عوامل بازدارنده انسان از گرفتاری‌های هوا و هوس چیزی است که لذات را از بین ببرد، اظهار داشت: توجه به معانی مختلف قیامت می‌تواند برای همه موثر باشد.

وی با با بیان اینکه ادله‌های مختلفی در قرآن و روایات برای اثبات ولایت فقیه وجود دارد، بیان کرد: در برخی از روایات جانشینان انبیاء را به عنوان ورثه، امناء و خلفا معرفی شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بیان کرد: تدبیر امور جامعه در همه زمینه‌ها بر عهده انبیاء و خلفای آن‌ها است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه امروز ولی فقیه مجاهد، عادل و آگاه با دقت تمام مسائل داخلی و خارجی را با بصیرت رصد می‌کنند تا به ارزش‌های ایران و اسلام خدشه‌ای وارد نشود، خاطرنشان کرد: حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در دو سخنرانی اخیرشان در مورد مسائل مهم داخلی و بین‌المللی تذکرات لازم را بیان کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری رعایت خطوط قرمز را به اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای یادآور شدند، گفت: اگر دوستان مواظب نیرنگ‌های کدخدا نباشند بلایی بدتر از ترکمن‌چای بر سر کشور می‌آید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به اینکه دستگاه دیپلماسی کشور باید با قاطعیت یاوه‌گویی‌های آن‌ها را پاسخ دهد، عنوان کرد: مگر آمریکایی‌ها در یاوه‌ گویی‌هایشان عرف دیپلماتیک را رعایت می‌کنند که انقدر دستگاه دیپلماسی کشور خود را مقید به عرف دیپلماتیک می‌داند.

وی با بیان اینکه هیچ قدرتی توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد، تصریح کرد: دشمنان این سرزمین بدانند اگر خطایی از انها سر بزند سربازان اسلام تمام هستی‌ آن‌ها را در تمام نقاط دنیا برسرشان خراب می‌کنند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه عده‌ای در داخل نقش ستون پنجم دشمن را ایفا می‌کنند و همه مشکلات را مربوط به مذاکرات هسته‌ای می‌دانند، اظهار داشت: بعد از انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی هر چه به دست آورده‌ایم با وجود اعمال تحریم‌ها بوده است.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه در طول دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری عده‌ای معتقد بودند سوءمدیریت باعث ایجاد مشکلات شده است، بیان کرد: امروز هم مشکلات باقی است و مشکلات هنوز حل نشده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب راه‌حل مشکلات را بیان کرده‌اند، خاطرنشان کرد: راه‌حل مشکلات از نظر مقام معظم رهبری در داخل کشور است و نباید به دنبال حل مشکلات در خارج از کشور بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه کشور عربستان که مدعی خادم حرمین بودن است امروز دستش به خون برادران مسلمان یمنی آلوده است، گفت: مردم یمن مقاوم هستند و به وقت لازم کارهای خود را انجام می‌دهند

امام جمعه کرج با بیان اینکه چهره واقعی عربستان در تجاوز به ملت مظلوم یمن مشخص شد ، بیان کرد: عربستان نیز با این حمله چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد.

وی با اشاره به تبریک وزارت امور خارجه به همتای عربستانی خود، افزود: ارسال پیام تبریک به وزیر امور خارجه عربستان که دستش به خون مردم یمن آلوده است در شأن وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران نبود.

آیت الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه از همه مردم و‌مسئولین می‌خواهم تا اگر می‌توانند کاری را در مورد شهدا و نهادینه کردن فرهنگ شهادت انجام دهند پا پیش بگذارند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد شهدا را لازم دانستند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه رئیس اصناف استان البرز لازم است دقت بیشتری در مورد صدور پروانه کار برای واحدهای صنفی انجام دهد، گفت: پروانه کار اصناف متخلف در استان البرز باید ابطال شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بیان کرد: اگر رئیس اداره اصناف نمی‌تواند کارهای لازم را انجام دهد، استعفا دهد تا شخص دیگری جایگزین او شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به زحمات دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در مورد برخورد با مظاهر فساد در کرج ، گفت: از زحمات دادستان کرج که برخوردهای شجاعانه‌ای با مفاسد دارند تشکر می‌کنم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 414713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =