چهارمین مرحله تمرینات تیم ملی فوتبال 7نفره برای حضور در مسابقات‌جهانی انگلستان، به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربايجان غربي در چهارمین مرحله تمرینات، از 14 ملی پوش دعوت بعمل آمده که زیر نظر علی روزبهانی ، سرمربی تیم ملی، حسین رحمانی، مربی تیم ملی و مسعود عماری، بدن ساز، آمادگی های لازم را کسب می کنند و علی رجبی نیز به عنوان نماینده فرهنگی در این اردو حضور دارد.
مسلم اکبری،مسلم خزایی، جاسم بخشی، بهنام سهرابی(کرمانشاه)،بابک صفری، حسن صفری، حسین تیزبر،عبدالرضا کریمیزاده،مهدی جمالی(بوشهر)،احسان غلامحسینپور (فارس)،رسول آتشافروز، صادق حسنی (گیلان)، هاشم رستگاری (تهران)، فرزاد مهری(مرکزی) چهارده بازيكن دعوت شده به اين اردو را تشكيل مي دهند.
ملی پوشان تیم فوتبال هفت نفره روز پنج شنبه، 24 اردیبهشت ماه وارد استان آذربايجان غربي و شهر ارومیه شده اند و تمرینات اين تيم از 25 اردیبهشت تا 5 خرداد در جریان خواهد مي باشد.
تمرينات تيم ملي تا پنجم خرداد ماه همه روزه صبح ها از ساعت 10 تا 30/11 و عصرها از ساعت 17 تا 30/18 در محل زمين چمن فجر سپاه در حال برگزاري است.
اين اردو به همّت هيأت جانبازان و معلولين استان، هماهنگي فدراسيون و مساعدت اداره كل ورزش و جوانان استان در شهرستان اروميه در حال برگزاري است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =