در روزهای اخیر تعداد زیادی از مشترکان تلفن ثابت استان خراسان رضوی شاهد قطعی خطشان بودند بدون این که بدهی زیاد و یا معوق داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین، طی چند روز گذشته، بسیاری از مردم خراسان رضوی علی الخصوص مشهد نسبت به قطع شدن خط تلفنشان اعتراض داشتند و می گفتند که بدون هیچ دلیلی خط تلفن ثابتشان قطع شده است.


یکی از این معترضین می گوید: تلفن ثابت من و تعداد زیادی از دوستانم تلفنشان به علت عدم پرداخت صورت حساب قطع شده در حالی که مثلا قبض این دوره من 32 هزارتومان بیشتر نبوده که مهلت پرداخت آن 23 خردادماه است و هنوز مهلت به سر نرسیده است. دلیل این قطعی چیست؟


ثاقب، یکی از مسئولین مخابرات استان خراسان رضوی ضمن تایید این مشکل به وجود آمده به تشریح دلایل آن می پردازد.
او می گوید: چند وقت پیش در سیستم هات بلینگ(داده کاوی) نرم افزاری ایجاد کردیم که قادر است پرداخت ها و مصرف مشتریان را مدیریت کند.


به گفته وی در قدیم شکایات برای قطعی تلفن زیاد بود و به همین دلیل این سیستم را راه اندازی کردند که تماما نرم افزاری به حساب ها رسیدگی شود.


ثاقب ادامه می دهد: در حال حاضر حساب ها با این سیستم اداره می شود اما نارسایی در سیستم هات بلینگ در چند روز گذشته، باعث شد که تعداد مشتریانی که باید تلفنشان قطع می شد، به یکباره بالا رفت و ما به یکباره متوجه شدیم که قطعی های تلفن بیش از حد ثبت شده است. بلافاصله متوجه اختلال شدیم و تمامی تلفن هایی را که اشتباها قطع شده بود را بدون پرداخت هزینه وصل کردیم.


به گفته این مقام مسئول در خراسان رضوی در حال حاضر تمامی تلفن ها که اشتباها قطع شده بود وصل شده و مشکل نرم افزار هم رفع شده است.
45304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 423686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
    0 0
    یکی از مشکلات ایمیل‌های اعلام شده‌ی خود شما می‌باشد. برای سرویس اجتماعی به ایمیل اعلام شده توسط خودتان ایمیل زدم اما برگشت داده شد لطفا هر چه سریع‌تر رسیدگی فرمایید.