۰ نفر
۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۲

ایسنا نوشت:

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‎های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید سالیانه یک میلیون شغل در کشور ایجاد شود.

سیدعلی‎اکبر طاهایی در مراسم افتتاح دو کارگاه آموزشی در مرکز فنی و حرفه‎ای خواهران بروجرد، افزود: توسعه آموزش‎های مهارتی در راس برنامه‎های وزارت کار و سازمان فنی حرفه‎ای قرار گرفته است تا مهارت‎های بازار کار از این طریق تقویت شوند.

وی اظهار کرد: امروزه اغلب فارغ‎التحصیلان دانشگاه‎ها با مدرک و آموخته‎های خود نتوانسته‎اند وارد بازار کار شوند ولی با فراگرفتن مهارت‎های فنی و حرفه‎ای جذب بازار کار شده‎اند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با توجه به ثبت نام متقاضیان کار، مهارت و آموزش در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طرح‎های اشتغالزایی و برنامه‎هایی از طریق صندوق کارآفرینی امید در نظر گرفته شده است.

طاهایی با اشاره به ایجاد دو کارگاه کفش‎دوزی و ورشوسازی در بروجرد، اضافه کرد: کارگاه ورشوسازی امروز به کمک سازمان فنی و حرفه‎ای در بروجرد احیا شد.

وی بیان کرد: توسعه آموزشگاه‎های آزاد فنی و حرفه‎ای از سیاست‎های این وزارتخانه است و توسعه مراکز فنی حرفه‎ای باید به‎گونه‎ای باشد که نه تنها لطمه‎ای به آموزشگاه‎های آزاد وارد نشود بلکه فضای این مراکز نیز تا حدودی در اختیار آموزشگاه‎های آزاد قرار گیرد.

معاون وزیر کار با اشاره به بیمه خبرنگاران و زنان خانه‎دار، گفت: خبرنگاری حرفه‎ای سخت است و باید جوانان شاغل در این حرفه از آینده شغلی خود اطمینان داشته باشند.

طاهایی توسعه و خدمات بیمه سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامی خوب در راستای حمایت از خبرنگاران است که ‎ با این اقدام دغدغه خبرنگاران بدون بیمه تا حدودی کم شده است به‎طوری‎که تاکنون بیش از هشت میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‎اند.

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    11 0
    یک میلیون فرصت شغلی خدایا مددی...