۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
راز پیروزی برابر روس‌ها

تیم ملی والیبال بالاخره طلسم شکنی کرد؛ با برد٣-١ مقابل روسیه.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ايران با چهار باخت و يك امتياز از امريكا و لهستان، براي دو بازي هفته پنجم ليگ جهاني به كازان رفت. تيمي كه مثل ايران از چهار بازي تنها يك امتياز گرفته و به خاطر معدل ست پايين تر از ايران تيم ته جدولي گروه b است. شايد همه اميد روس ها به برد بازي خانگي مقابل ايران بود. هر چه تيم ايران امشب سرحال بود اما روس ها خسته بودند. همان مشكل هميشگي اختلاف ساعت و مسافت سفر طولاني اين بار بلاي جان روس هاي پرمدعا شده بود.
البته غيبت سه بازيكن را بايد به دردسرهاي آنها اضافه كرد. موزرسكي سرشناس ترين بازيكن روس ها كه به خاطر ناراحتي قلبي كنار مانده و الپاليكو و دريافت كننده تيم هم خط خورده است. برخلاف روس ها، بازيكنان ايران هم سرحال بودند و هم با انگيزه. يك امتيازي كه شاگردان كواچ از بازي دوم مقابل لهستان گرفتند، آنها را به برد مقابل روسيه اميدوار تر كرد.
از طرف ديگر شناخت سعيد معروف از بازيكنان روسي و اطلاعاتي كه او به كادر فني داد، همراه با اطلاعات آناليز كمك كرد تا كادر فني برنامه خاصي را براي بازي امشب بچيند. تركيب كواچ در بازي امشب جواب داد. بازيكنان او امشب هم دفاع روي تور كردند، هم با سرويس پوئن گرفتند، هم دريافت هاي اول را به سعيد معروف رساندند و با اسپك هاي بي نقص و به هم ريختن دفاع بلند روس ها، شيرازه حريف قدر را از هم پاشيدند. از همه مهمتر تيم ايران همان تيم هميشگي، شاداب و خوش خنده بود. خنده هايي كه در بازي هاي قبل به گمشده تيم تبديل شده بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    88 7
    چرا ما ایرانی ها عادت داریم برد خودمون رو خراب کنیم و بگیم بازیکنان بزرگ حریف نبودن؟ چند بازیکن اصلی ایران هم نبودن در ضمن روسیه میزبان بود و داوران هم باهاش مهربون
    • بی نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
      0 0
      شما خودت رو به بقیه نسبت نده. حرف زدن هم بلد نیستی نظر نده
  • بی نام A1 ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    0 0
    الهی شکر.
  • بی نام IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
    0 0
    کدوم راز؟ فقط خوش شانسی