روز گذشته هم کاربران خبرآنلاین مشکلاتشان را با این رسانه در میان گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حوزه اقتصاد، سلامت، شهری و آموزش حوزه هایی بودند که مشکلات دیروز در آن جای می گرفت.

شرح مسائل مطرح شده را در جدول زیر بخوانید:

 

حوزه

شرح مشکل

اقتصادی

با سلام.لطفا پیگیری کنید چرا درصورتی که نرخ بنزین در سراسر ایران لیتری 1000 تومان است ولی در هندیجان به دلیل نبود نظارت برای قایقهای صیادی لیتری 1035تومان عرضه می شود با تشکر

 

قرار بود اقساط مسکن مهر پس از گذشت یکسال از تحویل مسکن شروع شود . ولی الان فاز 11 مسکن مهر پردیس هنوز آماده نشده و هیچگونه زیر ساختی هم ندارد .حتی به ما یک تکه زمین هم به عنوان دلخوشی نشان نداده اند اما شروع به تحویل دفترچه اقساط نموده اند .تازه نه قیمت نهایی رو مشخص میکنن نه زمان تحویلو . ما هم اجاره خونه بدیم هم 300000 قسط ؟؟؟ اگه این توانایی رو داشتیم که نیازی به این مسکن پرمهر نبود بعد از چند سال انتظار.

 

سلام، من هم از اسفند گذشته دنبال پس گرفتن پولم از موسسه آرمانشعبه تربت حیدریه بوده ولی نتونستم. جالبه که این موسسه سپرده های 4 ماهش رو هم تبدیل به کوتاه مدت کرده که سود سپرده تقریبا نصف شده ولی کسی هم که نرخ سود جدید رو قبول نداره، نمیتونه پولش رو پس بگیره. به نظر شما این گرو کشی و دزدی نیست؟

 

 

سلامت

من از کسایی هستم که از بچگی مرتبا فست فود خوردم. از ما که گذشت به فکر نسل آینده باشید. چرا تو سطح شهر پر شده از ساندویچ فروشی و پیتزا فروشی؟ به بچه ها تو مدرسه چی میگن؟ چون فست فود غیر بهداشتیه نخورید. فقط همین؟ چرا معاون مدرسه و مسئول بهداشت مدرسه دلیل مضر بودن این غذاها رو به دانش آموزا تفهیم نمی کنن. چرا کسی جلوی کارخونه هایی رو که از لاشه و گوشت غیر قابل مصرف محصولات مثلا پروتئینی تولید می کنن رو نمی گیره؟


آموزش

لطفا در مورد روند طولانی بررسی جذب هیات علمی در دانشگاه ها اطلاع رسانی و پیگیری نمایید. چرا بررسی پرونده ای در دانشگاه آزاد بیش از 2 سال است هنوز بی نتیجه است؟ چرا دانشگاه های دولتی به راحتی هر کس را می خواهند جذب می کنند و سایر افراد بدون پاسخ از سیستم حذف می شوند؟ چرا هیچ عدالتی در جذب هیات علمی نیست و رئیس جذب همیشه بی اطلاع از همه امور است؟ چرا در کشوری که هیچ نیاز تخصصی و صنعتی به مدارک کارشناسی ارشد و دکتری ندارد بایستی اینچنین ظرفیت های ورودی را داشته باشیم تا همه به بهانه بسیار مضحک عدم خروج جوانان برای ادامه تحصیل از کشور، تمامی توازن به هم بخورد و امروز این شرایط را داشته باشیم؟ چرا هیچ مسئولی پاسخ گوی اعمال خود نیست؟ چرا هیچ آینده نگری نداریم؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟

دانشجویان ورودی 93 فرهنگیان رو پیگیری کنید

 

شهری

سلام چرا در شیراز یک تابلو که مسیر آرامگاه حافظ را نشان بدهد یا وجود ندارد و یا بطور غیر متعارفی مکانی پرت جای گذاری شده است .بطور مثال از بیرون شیراز که داری واردشیراز می شوی تابلو چند کیلومتر تا حرم بسیار وجود دارد ولی تابلویی که با متن چند یلومتر تا حافظیه و یا نزدیک آرامگاه حافظ تابلویی وجود ندارد .دلیلی جز از عمد بودن وجود ندارد.میراث و شهرداری پاس کاری می کنند . به حرمت حافظ بزرگ بررسی نمایید


اتوبوسرانی که فقط تبلیغ می کند ما خط تحریش راه آهن را تجهیز کرده است با تقسیم جانمایی اشتباه خود برای خانم ها دو کابین و آقایان یک کابین با ر دیگر مدیریت ضعیف خود را به نمایش گذاشته و در این ماه رمضان و در این گرما که باید مناظر باشی 6 اتوبوس بیاید تا یکی از آنها جای خالی تری داشته باشد تا به زور و فشار سوار شوی لعنت و نفرین است که برای خودش خریده است کاش این مدیر عامل خوش تیپ شان با آن شهردار یک بار خودشان سوار این اتوبوس ها می شدند تا می فهمیدند مردم چه می کشند..... کار شهردای شده تبلیغات اما خدمات صفر مدیریت یک بچه سه ساله قوتر از این مدعیان است


مترو ایستگاه جوادیه در محله جوادیه واقع نشده و فاصله زیادی با محل دارد. این ایستگاه قابل استفاده برای اهالی محل نیست. خواهمشند است پیگیری بفرمایید.


سلام از تهران خارج ميشي تابلوهاي راهنماي راهها و شهرها كافي نيست و بعضا اصلا نيست. مثلا ميرسي به زيرگذر و بعد خود زير گذر سه تا خروجي داره و هيچيم ننوشته ادم اصلا گيج ميشه كدومش كجا ميره فكر هم مي كنم به تحريم ربطي نداره اين تو مسافرت توريستها و رضايت اونها خيلي تاثير ميذاره


صندليهاي چوبي مسير ميدان نبوت تا چهارراه سرسبز نارمك در منطقه 8 شهرداري تهران نياز به تعمير و مرمت دارد. لطفا بررسي نماييد.

 

 

 45;304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =