چرا یک فرد سیاسی را به شهرکهای صنعتی گماردید که رتبه استان را از هفتم به بیست و سوم برساند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از آینا نیوز ، «به تلفن جواب ندادن علامت چیست؟ چرا در زمان مدیریت شما یه دفعه رتبه شهرکهای صنعتی آ.غ از دهک اول به دهک سوم رفت؟ در تعطیلی کارخانجات شهرکهای صنعتی چندین کارگر بیکار شد. شما چه جوابی روز قیامت خواهی داشت؟ چرا متخلفین شهرکهای صنعتی آ.غ را به دادگاه معرفی نکردید؟ پشت قضیه چه خبر است؟»
این متن پیامکی است که چند روز قبل نادر قاضی پور نماینده اورمیه آن را به صورت عمومی در سطح شهر نشر داده و ظاهرا عینا به سیدمحمدعلی سیدابریشمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور فرستاده ودلیل آن نیز این بوده که این مدیر دولتی مدتهاست از پاسخ به سوال نماینده مجلس و پاسخ دادن به سوال او طفره می رود.
 ماجرا از استعفای علی اکبر عسگری از مدیرعاملی شهرکهای صنعتی برای شرکت در انتخابات مجلس دهم آغاز شد. قاضی پور نیز دقیقا این برنامه را هدف قرار داده و از آن انتقاد کرده است.
وی گفت: حماسه سیاسی 24 خرداد 92 تمام شد ولی حماسه اقتصادی شروع نشد. چرا باید یک فرد سیاسی را که اول دنبال استانداری بود، بعد که رد شد به دنبال معاون استانداری رفت، از آنجا هم که رد شد به شهرکهای صنعتی گذاشته شد و بعد از شش ماه برای شرکت در انتخابات استعفا داد؟
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم تصریح کرد: در مدیت شش ماهی که این آقا مدیرعامل بود رتبه شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی از رتبه هفتم به بیست و سوم تنزل کرده و از دهک اول به دهک سوم رسیده است.
قاضی پور گفت: مدتهاست دنبال سیدابریشمی می گردم ولی به تلفن من جواب نمی دهد تا از او در رابطه با این خیانتی که در حق آذربایجان غربی کرده سوال کنم.
او در پاسخ به این سوال که آیا دلیل پیگیری این موضوع معرفی گزینه مورد نظر خود برای مدیرعاملی شهرکهای صنعتی استان است؟ پاسخ داد: من نادر قاضی پورم و مثل بعضی نماینده ها دنبال مدیرکلی این و آن نمی روم. ولی باید شخص لایقی به این سمت برگزیده شود.
نماینده اورمیه در باره پرنیان، مدیرعامل اسبق شهرکهای صنعتی که کارنامه خوبی در این مسئولیت از خود برجای گذاشته بود نیز گفت: با پرنیان موافقم. ولی مطمئنم تا زمانیکه ابریشمی رئیس سازمان باشد با انتصاب او مخالفت خواهد کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 429283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آذربايجاني IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
    11 1
    آقاي قاضي پور نيازي نبود پيامكتون رو در سطح شهر پخش كنيد اگر واقعا پيگير مشكلات مردم هستيد راههاي خيلي آسانتري هست كه شما به عنوان نماينده مجلس ميتوانيد حتي حضورا با مسوولين مربوطه ديدار كنيد.