نگرانی ادامه دار عاشقان والیبال ارومیه از اتفاقات باشگاه شهرداری ارومیه

در حالی که کمتر از 100 روز به آغاز لیگ برتر والیبال باقی مانده ابهامات باشگاه شهرداری ارومیه روز بروز بیشتر میشود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، نائب قهرمان فصل قبل لیگ برتر والیبال این روز ها شرایط مساعدی ندارد.

یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری که ابتدای امسال از 2 ساله بودن قرارداد جهانگیر سیدعباسی گفته بود و بر این گفته خود هم پافشاری می کرد ولی هواداران والیبال در ارومیه که این مربی را یکی از مسببین اصلی  باخت در فینال می دانند با این انتخاب مخالفند و خواستار تغییر وی و جایگزینی یک مربی دیگر هستند.

درچند روز گذشته  گمانه زنی هایی مبنی بر بازگشت سعید معروف بهمراه شهرام محمودی و یکی دو ستاره ملی پوش دیگر و کنار گذاشته شدن بازیکنان محبوبی چون  بهرام فرید ، پویا فیاضی ، فرهاد پیروت پور و حامد رضایی بشدت شنیده میشود نوعی سرخوردگی بین هواداران این باشگاه بوجود آورده که میتواند از شروع لیگ دو دستگی شدیدی بین باشگاه و هواداران ایجاد کند و باعث بروز اتفاقات حاشیه ای همانند آنچه در فصل 3-92 بوجود آمد و وطن پرست از سمت مربیگیری تیم و رضایی از سمت مدیریت تیم با شعارهای انتقادی هواداران و لیدرها  شود.

چندی قبل حامد رضایی ، پیروت پور و فیاضی خداحافظی خود را از ارومیه در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که این در حالی بود که یوسفی مدیرعامل باشگاه در حاشیه مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی  قویا این قضایا را تکذیب کرده است ولی خبرهایی از مذاکرات با جایگزینان آنها به گوش می رسد.

صبح امروز تعدادی از نزدیکان باشگاه ، هواداران متعصب و لیدرها  اعتراض خود را به این اتفاقات در ساختمان شورای اسلامی شهر ابراز کردند و خواستار رسیدگی به عملکرد ضعیف باشگاه برای بستن تیمی بومی و قدرتمند برای حضور در لیگ برتر شدند.

آنها اعتقاد داشتند بازیکنانی که با جان و دل برای تیم بازی کردند و اعتراض زیادی هم بابت عدم پرداخت بموقع قراردادشان نشان ندادند باید در تیم باقی بمانند و بازیکنانی که تیم را در میانه راه رها کردند و یا برای بستن قرارداد در این فصل ، رقم نجومی درخواست کردند نباید با آنها قرارداد امضا کردند.

مسئولین فرهنگی شورای اسلامی ارومیه  پس از شنیدن صحبت های آنان بر پیگیری قضایای باشگاه اعلام آمادگی کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =