عوامل زیادی باعث منتشر نشدن بازی شوفر شده است که یکی از آن‌ها نبود ناشر برای انتشار آن است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، تولیدکننده بازی شوفر درباره علل عدم نشر این بازی به رادیو «صدای بازی» گفت: عوامل زیادی باعث منتشر نشدن بازی شوفر شده است که یکی از آن‌ها نبود ناشر برای انتشار آن است. وی با اشاره به عرضه بدون چهار چوب و ضابطه بازی‌های خارجی در بازار ایران گفت: بیشتر ناشران بازی‌های رایانه‌ای در ایران به دلیل اجرا نشدن قانون مالکیت معنوی یا «کپی رایت» به دنبال نشر بازی‌های خارجی هستند.

محمد حیدری با اعلام این خبر که بازی شوفر مجوز نشر بین المللی در بازار استیم را گرفته و به زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود، گفت: دوست داشتیم این بازی که به زبان‌های مختلف و نیز گویش‌های ایرانی ترجمه شده و بازیکن می‌تواند زبان مورد علاقه خود از جمله زبان کردی را انتخاب نماید، ابتدا در ایران منتشر شود اما پس از گذشت 6 ماه از تولید بازی، هنوز هیچ ناشر ایرانی بازی را منتشر نکرده است.

شایان ذکر است که بازی شوفر یک بازی ماشین مسابقه‌ای است که در طبیعت کوهستانی و جاده‌ای ایران انجام می‌شود. این بازی به هشت زبان ترجمه شده و بنا به انتخاب هر زبان موسیقی بازی تغییر می‌کند و هم‌چنین گیمر می‌تواند از انواع خودرو‌های داخلی و خارجی در روند بازی بهره بگیرد.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    5 1
    این کپی رایت بد دردیه، امیدوارم که بازی خوبی باشه و اجازه ی امتحان کردن قبل از خرید رو داشته باشه، اگه باگ نداشته باشهطبق معمول همه ی بازی های ایرانی من کاملا حاضرم 10 تا 15 تومن خرجش کنم و بخرمش
  • فرهاد IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    5 4
    من نمیدونم چه اجباریه که ما بازی بسازیم این بازی ارزش 1000 تومان هم نداره وقتی بازی هایی با کیفیت مثل نید فور سپید تو بازار هست کی میاد همچین بازی مزخرف و پر باگی بخره که 1 مرحلش هم ارزش بازی کردن نداره