علیرضا زاکانی

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر نشان داد که مردم نسبت به آرمان ها و ارزش ها انقلاب اسلامی و میراثی که امروز به عنوان دستاورد این حرکت عظیم در اختیار دارند حساس هستند و با تمام توان از آن صیانت می کنند و در برابر دشمن همچنان هوشمند هستند.

البته مردم در 22 بهمن هرسال این پای بندی خود را به منصه ظهور می رسانند اما این حضور گسترده در شرایط موجود کشور پیام واحدی را به جهان مخابره کرد و آن پیام این بود که اگر دیگران بخواهند نسبت به این میراث عظیم طمع ورزی کند آنچه در مقابل آنها خواهد ایستاد ملتی قهرمان است که یکپارچه در صحنه حضور خواهد یافت.

ملت قهرمان ایران به برکت وجود رهبری در مسیر رشد و پویایی حرکت می کند و می تواند از هر مانعی گذر نماید و همین حرکت رو به جلو هر دشمنی را نامید کرده است و امید است آنچه افتخار ایران است محقق شود و ملت ایران بیش از این، در مسیر رشد و تعالی گام بردارد.   

22 بهمن را باید آغاز یک حرکت جدید نامید و باید به گونه ای رفتار کرد که فرصت هایی که از دست رفت جبران شود زیرا با مشکلاتی که بعد از انتخابات به وجود آمد سرمایه های عظیمی از دست رفت و 22 بهمن فرصتی را ایجاد کرد که این خسارت جبران شود و ایران با سرعت به سوی کمال حرکت کند.

پیشرفت ملت ایران با اتکا به سرمایه عظیم مردمی و میراث گرانقدر و عظیم با پیوستگی با اسلام و ولایت فقیه محقق می شود البته در این مسیر مجاهدت های بسیاری صورت گرفته و ملت در سایه مقام معظم رهبری با بهره گیری از این سرمایه عظیم در مسیر رشد و پویایی حرکت می نماید.

امید است که افردی که خود را به غفلت زده اند و در کشور آشوب و بلوا برپا کردند توبه کرده و به دامن ملت بازگردند زیرا از ابتدا رهبر انقلاب امکانی را برای بیان اعتراض و دریافت پاسخ فراهم کرده بودند اما این افراد سعی کردند با آشوب به اهداف خود برسند که بایستی هرچه زودتر مرز خود را با آشوبگران و بیگانگان مشخص کنند و به دامن ملت باز گردند.

تلاش های سه دهه سلطه جهانی برعلیه ما در حوزه سخت در دهه اول و در حوزه جنگ نرم که هدف جدایی ملت از نظام اسلامی را پی گیری می کردند در 22 بهمن ناکام ماند و این 22 بهمن به روز یاس و ناامیدی  دشمنان تبدیل شد بنابراین باید از همه ملت تشکر کرد و این مهم در سایه پیروی از مقام معظم رهبری محقق می شود تا کشور هرچه زودتر به قله های افتخار دست پیدا کند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =