اولین جلسه با موضوع موزه والیبال ارومیه در محل اداره کل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی, اولین جلسه هم اندیشی بمنظور راه اندازی موزه والیبال ارومیه با حضورنمایندگانی از اداره ورزش و جوانان، استانداری ، فرمانداری ، مسئولین و دست اندرکاران والیبال ارومیه و اصحاب رسانه در محل اداره کل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد.

بر اساس این گزارش جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی استان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر فیض و برکت و قدردانی از حضور حاضرین گفت: ایده راه اندازی موزه والیبال از چندی پیش در معاونت میراث فرهنگی این اداره کل تشکیل شده و نیازمند همکاری همه بخشها برای این موضوع هستیم.

وی تصریح کرد: اختصاص فضای 120 متر مربعی در موزه مردم شناسی ارومیه بعنوان محلی جهت جمع آوری اشیاء و البسه تاریخ والیبال ارومیه بوده و چناچه بتوانیم از فضاهای بهتر و بزرگتر برای این امر استفاده خواهیم کرد.

جباری در ادامه با دعوت از همه برای همکاری در این زمینه افزود: این اولین جلسه رسمی در خصوص موزه والیبال بوده و چناچه افرادی بتوانند با حرف, قلم و قدمشان کمکهایی را برای ره اندازی این موزه بکنند از ایشان نیز برای حضور در جلسات آتی بهره خواهیم برد.

مدیرکل میراث فرهنگی, صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به تخصصی بودن راه اندازی انواع موزه خاطر نشان کرد: بهتر است کمیته های اجرائی و علمی برای این امر تشکیل شده و بمنظور مکان یابی و راه اندازی موزه, مسئولیت کمیته علمی با اداره کل میراث فرهنگی استان باشد تا بتواند بشکل تخصصی موزه والیبال راه اندازی نماید.

بر پایه همین گزارش در این جلسه آقایان کریمی رئیس سابق هیئت والیبال آذربایجان غربی , کردستانچی , محمدی و یوسفی با ارائه پیشنهاداتی نظرات خود را مطرح نمودند.

قرار شد این جلسات در ادامه با تشکیل کارگروه های تخصصی و با حضور بزرگان این رشته ادامه داشته باشد

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =