یک روزنامه نگار بر این باور است که سازمان تبلیغات اسلامی باید در مراسم بزرگ و باشکوهی در اندازه های ملی بساط ایستگاه های صلواتی که به مردم تغذیه جسمی می دهند را جمع کرده و در صورت لزوم به آنها تغذیه روحی ارائه کند.

محمدرضا نوروزپور در بخش وبلاگ مهمان خبرآنلاین با انتقاد از پایین نگه داشتن سطح مطالبه مردم در اندازه آش رشته و کیک و ساندیس، معتقد است که در چنین روزهایی که میلیون ها نفر از مردم به منظور حمایت از نظام و رهبری پای در رکاب می کنند خوب نیست شرایطی فراهم شود که مشتی یاوه گو بگویند مردم برای کیک و ساندیس به خیابان ها آمده اند.

وی در این یادداشت ضمن تاکید بر اینکه حتی اگر حرف یاوه گویان هم اگر نبود ما باید سعی می کردیم در این سال ها از این شور و نشاط استفاده کرده سطح ذائقه مردم را بالا می بردیم می نویسد : اساسا نباید کاری کرد که مومنین برای دریافت مطاع قلیل و کم ارزش دنیا ازدهام کنند و مناعت طبع خود را پایین بیاورند.

او سپس  از مسئولان خواسته است در چنین ایامی به مردم، کودکان و شرکت کنندگان، به جای کیک و ساندیس و آش رشته، بسته های فرهنگی از جمله کتاب، سی دی آموزشی و یا حتی آثار هنری مربوط به انقلاب و ارزش ها هدیه شود.

این نویسنده حتی به صاحبان نذورات که بیشتر مردم عادی هستند و متولی این ایستگاه های صلواتی نیز  می شوند، پیشنها داده است که در هنگام نذر به این موضوعات توجه داشته باشند و به جای نذر آش رشته و شله زرد و عدس پلو، نذورات فرهنگی کرده و در میان مردم، نهال آگاهی و دانش و علم را بکارند و سطح مطالبه مردم را از شکم به عقل و تفکر بالا ببرند که قطعا از سوی اهل بیت علیهم السلام نیز پذیرفته خواهد شد.

متن کامل این یادداشت را اینجا بخوانید

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 43609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام AE ۱۶:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۶
    0 0
    شله زردکه ازسی دی برای کسی که رایانه نداردکه نگاه کندبهتره!