رئیس مجلس و معاون اول رئیس جمهوری در پیام های جادگانه ای عید سعید فطر را به همتایان خود در کشورهای مسلمان تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاري ها، رئیس مجلس طی پیامی ضمن تبریک عید فطر به روسای مجالس کشورهای اسلامی تاکید کرد: بر کسی پوشیده نیست شرایط کنونی جهان اسلام بیش از همه به نفع رژیم صهیونیستی است و ملت فلسطین زیان‌کننده اصلی این مصائب است.

در اين پيام آمده بود: امروز دشمنان اسلام در چهره تروریست‌هایی ظاهر شده‌اند که نام اسلام را غصب کرده‌اند، جنایاتی مرتکب می‌شوند که اسلام عزیز از آن بیزار است، مسلمانان را به جان هم انداخته‌اند و با سلاح تکفیر بزرگترین جنایت را در حق اسلام و مسلمانان روا می‌دارند. آنچه به نظر می‌رسد همه ما باید به آن اهتمام ورزیم برادری و ایجاد فضای اعتماد میان مسلمانان است، مسلمانان که خدای واحد را عبادت می‌کنند در اعتقاد به پیامبر اکرم(ص) کتاب الهی، قبله و سایر اصول مشترک هستند. چهره مهربان اسلام که دین رحمت است و پیامبرش رحمت العالمین است را با محبت به یکدیگر باید به نمایش گذاشت.

همچنين معاون اول رئیس‌جمهور در پیامهایی جداگانه به همتایان خود در کشورهای اسلامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به دولت‌ها و ملت‌های مسلمان جهان تبریک گفت. وی در این پیام‌ها، از عید فطر به عنوان عید شکوفایی فطرت‌های پاک نام برد و اظهار امیدواری کرد در آستانه این عید پرشکوه معنوی، بیش از گذشته در مسیر اعتلای آرمان‌های مقدس دین مبین اسلام و گسترش اخوت و یکپارچگی میان امت اسلامی گام برداریم.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =