عصر روز یکشنبه، شماره های دروازه بانان رئال مادرید برای فصل بعد مشخص شد.

علی كربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از این که مشخص شد شماره یک کهکشانی‌ها در فصل آینده در اختیار کیلور ناواس قرار خواهد گرفت، کاربران ایرانی و خارجی شبکه های اجتماعی، شروع به حمله علیه مدیر عامل باشگاه و مسئولان  این تیم و به خصوص کیلور ناواس کردند. آن ها معتقد بودند که شماره ایکر مقدس باید برای همیشه بایگانی می شد. اتفاقی که اگر مشکلات قانونی هم  نبود، بعید بود رخ بدهد. 

در قوانین داخلی لیگ اسپانیا، باشگاه‌ها تنها مجازند لیست 25 نفره خود را، با بازیکنان با شماره های یک تا 25 تکمیل کنند. شماره های یک، 13 و 25 نیز شماره های مجاز برای استفاده دروازه بان ها است.

 

به این ترتیب، باشگاه ها برای هر فصل، تنها مجاز به انتخاب تعدادی محدود شماره هستند. در دیگر لیگ های اروپایی، این اتفاق به این صورت نیست و بازیکنان تا شماره 99 را می‌توانند بر تن کنند. 

به عنوان مثال در باشگاه بارسلونا نیز امکان بایگانی کردن شماره 5 کارلوس پویول و یا شماره 6 ژاوی وجود نداشت. همان‌طور که رئالی‌‌ها شماره 7 رائول را بایگانی نکردند. 

البته در این قانون یک تبصره هست و بازیکنان تیم رزرو، می‌توانند پیراهن هایی با شماره های بالاتر از 25 بپوشند. بازیکنانی نظیر مونیر الحدادی در بارسلونا و مارتین اودگارد در  رئال مادرید، نامشان در  لیست بازیکنان تیم دوم و زیر 21 ساله های باشگاه است. 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =