تصاویری از دانش آموزان ایرانی که در المپیادهای جهانی گل کاشتند و طلایی شدند/ ایران در زیست شناسی پنجم دنیا شد

معاون باشگاه دانش پژوهان جوان با اشاره به کسب ۱۵ مدال توسط دانش‌‌آموزان ایرانی در المپیادهای جهانی گفت: اعضای تیم زیست‌شناسی نیز بر جایگاه پنجم جهان قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی باشگاه دانش پژوهان جوان، حسن ساعی‌دهقان با اشاره به اینکه تیم زیست‌شناسی دانش‌آموزان ایران در بیست و ششمن المپیاد جهانی زیست‌شناسی در دانمارک رتبه پنجم جهان را کسب کردند، اظهار داشت:‌ محمدامین صادقی مدال طلا، دینا موسوی مدال برنز و سیدمحمد نوید عطایی و نیما مصیبی مدال‌های نقره را کسب کردند.

وی افزود:‌دانش‌آموزان ایرانی در چهل و ششمین المپیاد جهانی فیزیک نیز  با کسب دو مدال طلا و سه مدال نقره رتبه هشتم جهان را کسب کردند. دراین رقابت‌ها در شهر بمبئی هندوستان برگزار شد محمدحسین دارستانی فراهانی و علی شیرالی مدال طلا و علی فتحی، محمدعلی خادم سهی و محمدجواد طباطبایی یزدی مدال نقره کسب کردند.

تصویر دو دانش آموزی که در المپیاد جهانی فیزیک مدال طلا دریافت کردند.

 

معاون باشگاه دانش‌پژوهان جوان با اشاره به کسب رتبه هفتم جهان توسط اعضای تیم المپیاد ریاضی کشور بیان کرد:‌ دانش‌آموزان ایرانی در پنجاه و ششمین المپیاد جهانی ریاضی که در  تایلند برگزار شد با کسب سه مدال طلا، دو نقره و یک برنز در جایگاه هفتم جهان قرار گرفتند.

۴۷۲۳۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 0
    ویزا امریکا