فرماندار ارومیه در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای اشتغال جوانان، اظهار داشت: نیازسنجی های لازم در زمینه اشتغال و رونق اقتصادی ضروری است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عباس حسن خاني با اشاره به اينكه فضاي بسيار مطلوبي در زمينه برنامه ريزي پس از احياي سازمان مديريت و برنامه ريزي ايجاد شده، تصريح كرد: متاسفانه در دولت قبلي شاهد افراط و تفريط در بخش مديريت و برنامه ريزي بوديم.

وي تاكيد كرد: ما نظام منسجمي براي برنامه ريزي بودجه در كشور داشتيم كه متاسفانه بعد از 50 سال سابقه درخشان در اين بخش، سازمان مديريت و برنامه ريزي در دولت قبلي منحل شد كه صدمات جبران ناپذيري را متوجه توسعه كشور كرد.

فرماندار اروميه افزود: انحلال سازمان مديريت و برنامه ريزي در انتخابات رياست جمهوري سال 92، مورد توجه بسياري از كانديداها قرار گرفت، چون همه به اشتباه و برخورد سياسي دولت قبلي در اين زمينه، پي برده بودند.

حسن خاني در بخشي ديگر از سخنان خود، يكي از اولويت هاي دولت در شهرستان اروميه را، توجه ويژه به بخش گردشگري معرفي كرده و گفت: متاسفانه شهرستان اروميه در شاخص هاي آموزش در آذربايجان غربي در رديف آخر بوده و در شاخص آب شرب نيز از بسياري از شهرهاي استان عقب مانده است.

وي تصدي مسئوليت ها در نظام جمهوري اسلامي ايران را يك امانت دانسته و اظهار داشت: بخشدار سابق بخش مركزي اروميه خدمات ارزنده اي از خود به يادگار گذاشتند، همچنان كه بخشدار جديد نيز سوابق درخشاني در همكاري با استاندارهاي متعدد داشته اند و براي هر دو بزرگوار آرزوي موفقيت در خدمت شايسته به مردم و دولت دارم.

فرماندار اروميه در پايان يادآور شد: انتخابات در پيش است و تاكيد مي كنم كه ما در اين انتخابات بي طرف هستيم و مديران دولتي براساس قانون نبايد در انتخابات به نفع كانديدايي دخالت داشته باشند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =